“Orkla Latvija” paplašinājusi sortimentu ar augu valsts produktiem

Pievienot komentāru
“Orkla Latvija” paplašinājusi sortimentu ar augu valsts produktiem

Plaša patēriņa zīmolu preču ražošanas un izplatīšanas uzņēmums “Orkla Latvija” attīstījis sortimentu augu valsts produktu kategorijā, piedāvājot no augu valsts izejvielām gatavotus produktus – sojas pupiņu bumbiņas, šniceles, maltās sojas masu, desiņas, kā arī falafelus un augu tauku krēmu, informēja kompānijā.

“Mēs redzam arvien augošu interesi par augu valsts produktiem, jo tie ir iecienīti ne tikai vegānu, bet arī visēdāju vidū. Cilvēki arvien vairāk vēlas ieviest daudzveidību savā ēdienkartē un labprāt gaļu vai zivis aizstāj ar augu valsts produktiem,” informēja “Orkla Latvija” komunikācijas direktore Lineta Mikša.

Kompānijā informēja, ka arī 2019.gada nogalē “Orkla” grupas veiktajā ilgtspējas barometra pētījumā, kas īstenots Skandināvijā un Baltijā, lai analizētu iedzīvotāju paradumus, tika noskaidrots, ka Latvijā Baltijas valstu vidū ir lielākais īpatsvars cilvēku, kuri ievēro alternatīvu diētu – 16%, un visvairāk cilvēku, kuri tikai dažreiz ēd gaļu un zivis. Papildus tam 23% respondentu no Latvijas noradīja, ka ir pārāk maz vegāniem piemērotu ēdienu variācijas, savukārt 29% šķita grūti pagatavot vegānisku maltīti.

Jauno produktu ražošana tiek īstenota saskaņā ar ”Orkla Latvija” ilgtspējas stratēģiju. Tā paredz daudzpusīgu pieeju organizācijas darbā, kā arī atbilstoši tai ir izvirzītas piecas fokusa jomas – uzturs un labsajūta, droši produkti, ilgtspējīgi izejmateriāli, atbildība pret vidi, rūpes par darbiniekiem un sabiedrību.

Papildus “Naturli” zīmolam, ar kuru “Orkla Latvija” ražo jaunos augu valsts produktus, arī citi “Orkla Latvija” zīmoli, piemēram, “Ādažu čipsi” piedāvā produktus, kas piemēroti augu valsts uztura piekritējiem.

“Orkla Latvija” kopējais apgrozījums pērn, pēc provizoriskiem datiem, bija 117,3 miljon eiro, kas ir par 3,7% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompāniju peļņa veidoja 6,7 miljonus eiro. “Orkla Latvija” pārstāv un attīsta “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu čipsi”, “Taffel the Original Snacks”, “Pedro”, “Spilva”, “Gutta”, “Everest”, “Latplanta” un citus zīmolus. Uzņēmums iekļaujas Norvēģijas koncernā “Orkla”.