Komentāri

Konkurences padome likusi mainīt reklāmas izvietošanas kārtību Rīgas sabiedriskā transporta pieturvietās. Ar aizdomām par nelikumīgu vienošanos šajā jomā padomē bija vērsies cits reklāmas uzņēmums.

Lai gan pārkāpumi konstatēti, naudas sodus vainīgajiem Konkurences padome šoreiz nav uzlikusi.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Pirms diviem gadiem Konkurences padome saņēma iesniegumu par iespējamu nelikumīgu vienošanos starp “Rīgas satiksmi” un diviem uzņēmumiem, kas paredzēja reklāmu izvietošanas monopolu Sabiedriskā transporta pieturvietās. Izvērtējot līguma nosacījumu, Konkurences padome konstatēja, ka atsevišķi noslēgtā līguma punkti neatbilst Konkurences likumam.

Vienošanās notikusi, izmantojot sarežģītu shēmu, kurā vienam uzņēmumam radītas ekskluzīvas tiesības uz reklāmas izvietošanu pieturvietās. Tiesa gan, nekādi naudas sodi uzņēmumiem netiks piemēroti, jo panākta vienošanās, ka konkurences ierobežošana tiks izbeigta.

Kopumā, aizliegtu vienošanās gadījumu skaits publiskajos iepirkumos nemazinās. Šogad 13 uzņēmumiem par šādiem pārkāpumiem ir uzlikti naudas sodi. Sadarbībā ar Patērētāju tiesību aizstāvjiem un Korupcijas uzraugiem uzņēmējiem tikšot skaidrots, kā atklāt un kā rīkoties gadījumos, kad notiek aizliegtas vienošanās.

Šādas konferences par aizliegtu vienošanos publiskajos iepirkumos tuvāko mēnešu laikā notiks Jēkabpilī un Jelgavā.

Saņem notifkācijas par jaunākajām ziņām! Izvēlies ziņas, izklaide vai abus!
Kas ir notifikācijas?

Mārtiņš Kaija atklāj, kā mīlestību padarīt mūžīgu

Mārtiņš Kaija atklāj, kā mīlestību padarīt mūžīgu 3

Tetovējumam ne vienmēr jābūt ar dziļu jēgu – pietiek ar to, ka tas labi izskatās uz ādas – , tomēr visai bieži tetovējumi ir cieši saistīti ar mīlestību – kur nu vēl labāku veidu, kā padarīt to mūžīgu un vienmēr paturēt pie sevis! Tetovēšanas mākslinieks Mārtiņš Kaija neatbalsta tikai vienam otra vārda iemūžināšanu uz ādas – kāpēc gan, ja viens tetovējums var izteikt pat tūkstošiem vārdu.

Lasi vēl