“Maxima” veikalos nodrošināta valdības ierobežojumu ieviešana praksē; aicina iedzīvotājus būt saprotošiem

7 komentāri
“Maxima” veikalos nodrošināta valdības ierobežojumu ieviešana praksē; aicina iedzīvotājus būt saprotošiem
VLADISLAVS PROŠKINS, F64

Mazumtirgotāja “Maxima Latvija” veikalos nodrošināta valdības ierobežojumu ieviešana praksē, informēja “Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja Liene Dupate-Ugule.

Lai nodrošinātu operatīvu ierobežojumu ieviešanu veikalos, kopā ar veikala un apsardzes kolēģu atbalstu, “Maxima” veikalos norobežotas atsevišķas preču zonas, atkarībā no preču izkārtojuma veikalā. Turklāt tirdzniecības vietās ir samazināts pieļaujamo klientu skaits veikalā, paredzot ne mazāk kā 15 kvadrātmetrus uz vienu apmeklētāju.

Lasi vēl: “Rimi” veikalos ieviestas jaunās epidemioloģiskās drošības prasības

Pārpratumu mazināšanai brīvdienās, “Maxima” aicina iedzīvotājus iepazīties ar jaunajiem noteikumiem, kas nosaka, ka veikalos brīvdienās un svētku dienās būs iespējams iegādāties tikai pārtikas un higiēnas preces, liedzot klientiem iegādāties alkoholiskos dzērienus, tabakas izstrādājumus, kā arī nepārtikas preces ar atsevišķiem izņēmumiem un aicina iedzīvotājus brīvdienās būt saprotošiem.

“Maxima Latvija” vadītājs Viktors Troicins

“Lai rūpētos par sabiedrības un darbinieku drošību, kopā ar pašvaldības policiju aicinām iedzīvotājus būt iecietīgiem un saprotošiem, jo esam mobilizējuši lielus resursus, lai šos valdības ierobežojumus ļoti operatīvi ieviestu praksē. Šobrīd aktīvi strādājam, lai informētu par izmaiņām gan savus 7500 darbiniekus, no kuriem lielākā daļa jeb 6000 strādā tieši tirdzniecībā, gan sabiedrību kopumā. Covid-19 izplatības mazināšanai īpaši nozīmīga ir savstarpējā sadarbība, tāpēc aicinu iedzīvotājus rūpēties par savu, ģimenes un apkārtējo veselību, un dodoties uz veikalu, ievērojot luksofora principu – apmeklēt veikalu tad, kad ir vismazākā iedzīvotāju plūsma, lai kliedētu pircēju blīvumu un neveidotu rindas ārpus veikala. Vienlaikus aicinu iepirkties atbildīgi un izmantot attālinātu iepirkšanās platformu.”

Lai īstenotu jaunos valdības grozījumus, informētu sabiedrību par izmaiņām veikalos un mazinātu drūzmēšanos veikalos, “Maxima” izmaiņas īstenos trīs līmeņos -, tostarp veidojot plašu, informatīvu kampaņu dažādos komunikācijas kanālos, lai sasniegtu pēc iespējas plašāku klientu skaitu un izvairītos no iespējamiem pārpratumiem brīvdienās, fiziski norobežojot atsevišķas preču zonas visos “Maxima” veikalos, liedzot iespēju brīvdienās un svētku dienās norēķināties par atsevišķu kategoriju precēm, kā, piemēram, alkoholiskiem dzērieniem, tabakas izstrādājumiem un nepārtikas precēm.

Mazumtirgotāja pārstāvji informēja, ka “Maxima Latvija” jau pie esošajiem vairāk nekā 30 Covid-19 vīrusa izplatības ierobežošanas pasākumiem aizvien turpina ieviest jaunus, lai veikalu apmeklējums klātienē būtu vēl drošāks, piemēram, ieviešot jaunu pakalpojumus “Skenē pats!”, kas ļauj klientam pašam skenēt preces, ievietojot tās maisiņā un pēc tam jau maksāšanu veicot ar telefonu vai maksājuma karti atsevišķā zonā, neizņemot preces no maisiņa. Papildus tam “Maxima Latvija” pastāvīgi seko līdzi visu darbinieku veselības stāvoklim, un operatīvi rīkojas atbilstoši jaunākai situācijai, lai novērstu koronavīrusa izplatību.

“Maxima Latvija” pagājušajā gadā strādāja ar 836,727 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 7,7% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga par 25,5% un bija 27,496 miljoni eiro.

Kompānija “Maxima Latvija” reģistrēta 2000.gada novembrī, un tās pamatkapitāls ir 4,91 miljons eiro. “Maxima Latvija” vienīgais īpašnieks ir Nīderlandē reģistrētais uzņēmums “Lincoln Land Erste”, bet patiesais labuma guvējs ir Nerijs Numavičs. Uzņēmums ir daļa no holdinga kompānijas “Maxima Grupe”.