“Maxima”: Pirktākie vietējie produkti Covid-19 pandēmijā saglabājušies teju nemainīgi

3 komentāri
“Maxima”: Pirktākie vietējie produkti Covid-19 pandēmijā saglabājušies teju nemainīgi
KASPARS KRAFTS, F64

Neskatoties uz Covid-19 pandēmiju, pirktākie vietējie produkti saglabājušies teju nemainīgi – vēl joprojām stabilu pirmo pozīciju ieņem vaniļas “Kāruma” sieriņš, seko dārzeņi, piena produkti, olas, maize un alus, aģentūru LETA informēja mazumtirdzniecības tīkla “Maxima Latvija” pārstāvji.

Kompānijā arī norādīja, ka “Top 5” pirktāko vietējo dārzeņu grupā kartupeļi ierindojas pirmajā vietā, sasniedzot vairāk nekā 35% pieaugumu pēdējo triju mēnešu laikā, salīdzinot ar identisku periodu pērn. Savukārt otro un trešo vietu ieņem gurķi un kāposti – pieprasījumam attiecīgi pieaugot aptuveni par 71% un 15%.

“Maxima Latvija” pārstāvji norādīja, ka Latvijas iedzīvotāji aizvien vairāk seko līdzi tendencēm visā pasaulē un dažādo ēdienkarti, to arvien vairāk papildinot arī ar Latvijā ražotu vegānu produkciju.

Analizējot dzērienu pieprasījumu, secināts, ka pieprasītākie bijuši gāzētie un negāzētie minerālūdeņi “Mangaļi” un limonāde “Limpo”. Savukārt Latvijas alkoholisko dzērienu pieprasījuma vidū izteikts līderis ir alus, tostarp iedzīvotāji īpaši novērtē “Tērvetes senču”, “Cēsu premium” un “Bauskas” alu, savukārt lielākais pieprasījuma pieaugums bijis “Mežpils” alum, uzrādot kāpumu vairāk nekā divas reizes.

Lasi vēl – Apkopojums: ko turpmākajās trīs nedēļās varēs iegādāties veikalos?

Jau vēstīts, ka “Maxima Latvija” pagājušajā gadā strādāja ar 836,727 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 7,7% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga par 25,5% un bija 27,496 miljoni eiro.

Kompānija “Maxima Latvija” reģistrēta 2000.gada novembrī, un tās pamatkapitāls ir 4,91 miljons eiro. “Maxima Latvija” vienīgais īpašnieks ir Nīderlandē reģistrētais uzņēmums “Lincoln Land Erste”, bet patiesais labuma guvējs ir Nerijs Numavičs. Uzņēmums ir daļa no holdinga kompānijas “Maxima Grupe”.