Lidostas Rīga pasažieri: komunikācija ar mums pēc airBaltic avārijas nosēšanās varēja būt labāka

2 komentāri
Lidostas Rīga pasažieri: komunikācija ar mums pēc airBaltic avārijas nosēšanās varēja būt labāka

airBaltic lidmašīnas avārijas nosēšanās uz vairākām stundām paralizēja gaisa satiksmi lidostā Rīga un tur satiktie pasažieri atzīst, ka komunikācija ar viņiem varētu būt labāka.

Uz vietas sastaptie cilvēki liek noprast, ka lidostas Rīga komunikācija ar pasažieriem, kuri stundām ilgi bija spiesti gaidīt situācijas atrisināšanos, varētu būt bijusi labāka.

Gaida lidostā bija ieradusies pavadīt savu meitu, kurai plānots lidojums. “Informācija vienmēr varētu būt labāka,” viņa komentē lidostas Rīga komunikāciju.

Arī Mārtiņš, kurš bija plānojis doties uz Antāliju atzina – attiecīgajā brīdī informācijas par notiekošo ir bijis par maz.

Video

2 komentāri