Lidosta “Rīga” kompensēs zaudējumus pasažieriem, kuri nokavē reisu lidostas vainas dēļ

Pasažieriem, kas ieradušies lidostā “Rīga” divas stundas pirms lidojuma un lidostas vainas dēļ to nokavē, lidosta kompensē tiešos radušos zaudējumus, aģentūru LETA informēja starptautiskās lidostas “Rīga” pārstāvis Edgars Vilcāns.

Atpakaļ uz rakstu

15 komentāri

  • Buzx Ivo
  • Roberts Strazdins
  • Larisa Baranova

    Larisa Baranova

    Ārzemēs lidostu darbinieki rīko streikus, Latvijā tie ar likumu ir aizliegti, tad nu cilvēki ņem masveidā slimības lapas, jo nevar fiziski vairs pavilkt tādu slodzi un smieklīgu atalgojumu (mans viedoklis). 🙈 Problēmas būtība jau ir tajā, ka darbinieki tiek pielīdzināti vergiem - 1 cilvēks dara 5 cilvēku darbu, un lidostai labi, jo nav jāmaksā 5 cilvēkiem! Tad, kad cilvēki ir izdeguši no tā nemitīgā stresa, miega bada un neēšanas, tad arī rodas šādas situācijas. Pats trakākais ir tas, ka cilvēki nokavē patiešām svarīgas tikšanās, operācijas, ārstu konsultācijas utt...un uzklausa visas sūdzības šis pats personāls, kurš mainīt neko nevar. Esmu strādājusi lidostā, sabojāju savu veselību 20 gadu vecumā (gulēju 2-4 stundas, visu laiku trūka personāls, sistemātisks nogurums un vēl saņemu pretenzijas no pasažieriem par vadības kļūdām). Cerams, ka pēc šīs situācijas vadība kaut ko mainīs uz labo pusi. 🙏
    • Zane

      Zane

      Ksmēr darba likumi un nodokļu politika nemainīsies, tamēr nekas šai nomā nemainīsies!
  • Haritis Petersons

    Haritis Petersons

    Vot te es piekritīšu tiem , kas saka ----- kāda tad kompensācija , airflote pieder biezajiem , un tie tak nemēdz būt vainīgi nekad ! Pats jautrākais , ka Airbaltija atļaujas uz vienu vietu andelēt vairākas biļetes ,,,,,,, - un tad rīko lotereju , kurš laimēs to lidojumu.... 🤣
  • Dace Freimane Ex Zilgalve

    Dace Freimane Ex Zilgalve

    Ka lidosta var kompenset,nokavetu celojumu,komandejumu,darba paarrunas,arsta viziti arzemes,vai operaciju,vai ctu kadu svarigu pasakumu ko nokavee?/////
  • Lāsma Kalnozola

    Lāsma Kalnozola

    Te jāmeklē komplekss risinājums. Lidostai kā jāceļ darbinieku motivācija un to skaits pīķa stundās, tā arī pasažieriem jābūt disciplinētākiem
  • Zigis L

    Zigis L

    Lidosta "Rīga" labāk maksā kompensācijas, nekā pieliek algu saviem darbiniekiem..
  • Inese Šteinberga

    Inese Šteinberga

    Daudzos gadījumos paši pasažieri kavē rindas virzīšanos!Rinda jau pienākusi,bet tikai tad sāk rakņāties pa kabatām,ko vēl meklēt un kārtot savas mantas...
  • Irena Timurovna

    Irena Timurovna

    эти очереди по 2 часа уже с августа! Люди опаздывают на рейсы! Когда прекратят издеваться над пассажирами??? Мы платим за сборы аэропорта в том числе!
    • Kristina Igorevna Urban

      Kristina Igorevna Urban

      Irena Timurovna издевательство над вами, как и над работниками
    • Gunta Brikmane

      Gunta Brikmane

      Irena Timurovna Ņujorkas lidostā esat bijusi? Tur visi stāv rindā ilgi un NEPĪKST.
    • Baiba Kokle
    • Irena Timurovna

      Irena Timurovna

      Gunta Brikmane Вы сравнили, конечно! Нью Йорк и Ригу 🙂 Тем не менее, там люди не опаздывают на рейсы по вине аэропорта! Там такое не допустимо!
  • Artis

    Artis

    Varbūt garākas lentas arī palīdzētu, piemēram ja 3/4cilveki vienlaikus varētu stāvēt pie kastēm un krāmēt ārā savas mantas no somām- krietni vairāk laika ietaupītu.
    Tur tāpat nestrādā vairāk par 2+prioritātes līnija, tad tās pārējās beidzot var iet pensijā un vieta parādītos lai izkrāmēšanas lentu pagarinātu 🤟

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!