Ķēniņš: Izmaiņas “All Media Baltics” darbībā vērtējamas kā atbildīgas pret Latvijas mediju vidi

1 komentārs
Ķēniņš: Izmaiņas “All Media Baltics” darbībā vērtējamas kā atbildīgas pret Latvijas mediju vidi
PUBLICITĀTES FOTO

Mediju grupa ”All Media Baltics” paziņojusi par izmaiņām mediju grupas darbībā: visi produkti turpmāk tiks apvienoti zem TV3 zīmola un notiks arī izmaiņas produktu piedāvājumā.

Šāds lēmums ir gan atbildīga rīcība, meklējot risinājumus vietējā satura proporcijas saglabāšanai, gan arī ir saskaņā ar labas mediju pārvaldības principiem, jo fokusējas uz daudzveidīgas auditorijas pieprasījumu, atbilst digitālā laikmeta tendencēm un ļaus radīt analītisku un kvalitatīvu vietējo saturu, nodrošinot sabiedrībai iespēju saņemt demokrātiskajās vērtībās balstītu informāciju, pauž Latvijas Raidorganizāciju asociācijas izpilddirektors Andris Ķēniņš.

Viņš skaidro, ka Latvija pašlaik piedzīvo mediju krīzi jeb valsts interesēm atbilstošas mediju telpas sašaurināšanos. Šādos apstākļos ir būtiski sekot līdzi globālām tendencēm un vietējās auditorijas pieprasījumam, piedāvājot kvalitatīvu lokālo saturu platformās, kas ir sabiedrībai ērti lietojamas un pieejamas.

””All Media Baltics” ir nozīmīgs spēlētājs Latvijas mediju tirgū – mediju grupas radītais saturs ir plaši patērēts valsts iedzīvotāju vidū. Lai gadu gaitā iegūto auditoriju nepazaudētu, ir nepieciešams sekot līdzi skatītāju pieprasījumam un paradumiem, attiecīgi veicot izmaiņas piedāvātajā saturā vai tā pasniegšanas veidā. Izmaiņas ”All Media Baltics” darbībā vērtējams kā mediju tirgus izaicinājumiem atbildīgs un atbilstošs pārmaiņu process, kas ļaus saglabāt un nākotnē paplašināt dažādām iedzīvotāju vecuma grupām aktuālu saturu, vienlaikus optimizējot paša uzņēmuma darbību. Manuprāt, īpaši būtiski, ka šīs izmaiņas sniegs iespēju stiprināt lokālo ziņu dienestu, kā arī radīt jaunu, mūsdienīgu ziņu platformu, tādējādi stiprinot Latvijas mediju telpu” pauž Raidorganizāciju asociācijas izpilddirektors.

Viņš akcentē, ka ierobežoto resursu dēļ saturiski pašmāju mediji bieži nespēj konkurēt ar globālajiem satura veidotājiem. Tādēļ kā konkurences priekšrocība jāapsver Latvijas iedzīvotājiem aktuāla lokālā satura un informācijas piedāvāšana. ”Būtiski ņemt vērā, ka gados jaunāki cilvēki ziņas vairāk patērē interneta vidē, nevis televīzijā. Tāpēc svarīgi, ka ”All Media Baltics” uzsāks darbu pie Latvijā pirmās digitālas ziņu platformas un mobilās lietotnes izstrādes. Tas veicinās aktuālas un kvalitatīvas informācijas patēriņu jaunāku auditoriju vidū” piebilst A.Ķēniņš.