Komentāri
Latvijā ir tikai astoņi zīmoli, kuru pazušana satrauktu 70% iedzīvotāju, secināts pētījumā
FOTO: LETA

Dažādu zīmolu nozīmei cilvēku dzīvēs ir tendence ar katru gadu samazināties – Latvijā ir tikai astoņi zīmoli, kuru pazušana satrauktu vairumu jeb 70% iedzīvotāju, noskaidrots Meaningful Brands (Jēgpilnie zīmoli) pētījumā.

Kā šodien pētījuma prezentācijā pastāstīja pētījuma veicēja – Idea Group – pārstāvji, noskaidrots, ka, ja pasaulē izzustu 74% no šobrīd esošajiem zīmoliem, cilvēkus tas nesatrauktu. Latvijā iedzīvotāji raizētos tikai par astoņu zīmolu pazušanu, savukārt tikai divus tie uzskata par tādiem, kas būtiski uzlabo cilvēku dzīvi.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Starp tiem, par kuru pazušanu raizētos Latvijas iedzīvotāji, ir Google, Skype, kam seko Vispārējie latviešu Dziesmu un Deju svētki, Laima, Microsoft, Raimonds Pauls, Kārums un Latvijas Universitāte.

Google un Skype ir arī tie zīmoli, ko Latvijas iedzīvotāji atzinuši par būtiskiem dzīves uzlabotājiem.

Pētījums parāda, ka patlaban zīmoli tiek vērtēti nevis pēc unikalitātes, bet pēc tā, cik daudz tie uzlabo dzīves kvalitāti.

Pētījums parāda, ka 70% Latvijas iedzīvotāju uzskata – uzņēmumiem un zīmoliem būtu aktīvi jāiesaistās sociālo un vides problēmu risināšanā. 62% uzskata, ka tiem būtu jāiesaistās mūsu dzīves kvalitātes un labklājības uzlabošanā.

61% aptaujāto Latvijas iedzīvotāju norādījuši, ka vairāk uzticas uzņēmumiem un zīmoliem, kuri ir sociāli atbildīgi un videi draudzīgi, nekā tiem, kas tādi nav.

41% skaidrojis, ka vairumā gadījumu uzticas zīmoliem; tikpat daudzi bieži apsver zīmolu ietekmi uz cilvēku labklājību un vidi, kad mēģina izlemt pirkt vai nepirkt kādu produktu.

31% aptaujāto tic, ka zīmoli var uzlabot dzīves kvalitāti. 22% regulāri meklē informāciju par uzņēmumu un zīmolu darbību un uzvedību, 20% uzskata, ka zīmoli smagi strādā, lai uzlabotu mūsu dzīves kvalitāti, bet 19% atzīst, ka uzņēmumi un zīmoli sniedz godīgu informāciju par savām saistībām un solījumiem.

Pētījuma autori secina, ka kopumā zīmoliem, lai tie piesaistītu cilvēkus, arvien vairāk ir jādomā ne tikai par komunikāciju un iepakojumu, bet par to, kāda ir kompleksa lietotāju pieredze ar zīmolu.

Ar riteni uz darbu. Arī ziemā!

Ar riteni uz darbu. Arī ziemā! 1

Vai Latvija varētu kļūt par velo zemi līdzīgi kā Nīderlande? Vai pie mums maz iespējams braukt ar riteni visu gadu? Un kā komfortabli ierasties savā birojā, ja esi minies uz darbu ar riteni ziemā?

Interesantākās 2018. gada grima tendences, ko Tu vari izmēģināt jau šodien!

Interesantākās 2018. gada grima tendences, ko Tu vari izmēģināt jau šodien!

2018. gads make-up pasaulē mirdz vēl spožāk nekā iepriekšējais. Tendenču virsotnēs gozējas metālisks spīdums, gliteri un pat uz ādas uzlīmējami akmentiņi, ļaujot mums uzmirdzēt kā dārgakmeņiem. Ja ar mirdzumu un spīdumu jau esam pazīstamas kopš pagājušā gada, tad viena toņa acu ēnas, izteikti kuplas skropstas un citas aktuālākās tendences vēl jāiepazīst. Esi gatava jauniem skaistuma piedzīvojumiem? Iepazīsties ar 10 interesantākajām grima tendencēm šajā gadā!

Lasi vēl