Latviešu jaunietis kļūst par “Prada” modes nama seju

38 komentāri

Kādreizējās “Mis Latvija” titula ieguvējas Ievas Meliņas 16 gadus vecais dēls Rūdolfs Valbergs kļuvis par visā pasaulē zināmā “Prada” modes nama seju, vēsta TV3 ziņu raidījums “900 sekundes”.

Atverot prada.com mājaslapā vīriešiem paredzēto sadaļu pirmais, ko redzam, ir Rūdolfs Valbergs 16 gadus vecs rīdzinieks. Rūdolfa veiksmes pamatā ir pilnīga nejaušība, jo modes aģents viņu pamanīja uz ielas, braucot ar skrituļdēli. “Es skeitoju ar draugiem un man pienāca klāt aģentūras īpašnieks Kārlis, iedeva bukletu ar “Bro Models” un tā tas viss sākās,” viņš stāsta.

Rūdolfs runā par Latvijā bāzētās modeļu aģentūras “The Bro Models” pārstāvjiem, kas viņu uzrunāja aptuveni pirms gada. Iepriekš puisis nebija pat domājis par šādu iespēju, bet arī tagad Rūdolfs to cenšas uztver piezemēti.

“Interesē, es labprāt turpinātu, bet es to neuztveru pārāk nopietni, ja nu neizdodas. Ir mācības, kas, protams, jādara viss,” saka modelis, norādot, ka izvēlētajā ceļā viņu atbalsta lielākoties visi, ne tikai mamma.

Rūdolfam savā ziņā ir paveicies dubultā, jo viņa mamma Ieva Meliņa ir “Mis Latvija 95” un modeļu pasaule viņai nav pilnīgi sveša. Viņa norāda, ka modeļa darbs varbūt ir kaut kas viegli gaistošs, taču kamēr ir šī iespēja tā ir jāizmanto.

“Noteikti, iepazīšanās ar pasauli, ar citiem cilvēkiem, tādā ziņā tas ir ļoti interesanti. Tas arī man liekas rūda raksturu,” saka “Mis Latvija 95” Ieva Meliņa.

“The Bro Models” aģentūras vadītāji Kārlis Ādlers un Diana Ņikitina norāda, ka Latvijas modeļu sadarbība ar pasaules līmeņa zīmoliem notiek samērā bieži. Pamatā visi jaunieši, kuri ar viņu aģentūras palīdzību guvuši panākumus, tiešām parasti ir sastapti nejauši.

“Meklējam paši, mums ir savas metodes, kā mēs to darām. Tas nenozīmē, ka tagad katram jaunietim jāgrozās vairāk pa ielu ar domu, ka mēs varētu uzskriet virsū,” skaidroja aģentūras vadītāji.

Aģentūras pārstāvji arī uzsver to, ka ne tikai modeļa izskats ir svarīgs. Ļoti daudz nosaka arī cilvēka raksturs un personība. “Tas tāpat kā foršs kolēģis. Ja Tev kāds nepatīk ofisā, negribas ar tādu cilvēku būt blakus un vēlreiz ņemt uz darbu, svarīgi, lai būtu laba enerģija,” viņš spriež.

Modes biznesā bieži izšķiroša ir veiksme. Piemēram Rūdolfu Valbergu fotografēja pasaules slavens meistars Stīvens Meisels. Tas vien jau daudz ko nosaka, ja izdodas sadarbība tik augsta līmeņa profesionāli.

Nesen kļuva zināms, ka “The Bro Models” aģentūras meitene Evelīna Grinberga arī tika izvelēta uz “Prada” pavasara šovu. Tā ir visai liela veiksme, jo iekļuva tikai 18 meitenes no visas pasaules.