Komentāri
“Kā Tu uzrunāsi tos, kam ir kas labāks ko darīt par ēdiena likšanu Instagram?” – Latvijas Pasts reklamē sevi
LETA

Latvijas Pasts nebūt neasociējas ar progresīvāko un mūsdienīgāko iestādi, taču, lai piesaistītu potenciālos klientus, Pasts tieši šo savu īpatnību izceļ kā efektu, nevis defektu!

Potenciālajiem klientiem izsūtīta vēstule, kurā izceltas daudzas brīnišķīgas Latvijas Pasta priekšrocības, ja ir vēlme potenciālajiem klientiem nodot reklāmu.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

“Mums ir unikāla privātpersonu datubāze ar vairāk nekā miljonu (!) pastkastīšu un adresātu. “Facebook” un “Instagram” kopā ir tikai 780 000 cilvēku auditoriju. Kā tieši tu uzrunāsi tos, kuriem ir kaut kas labāks, ko dzīvē darīt, izņemot ēdiena fotografēšanu “Instagram” un savu bērnu fotoattēlu ievietošanu “Facebook”.

Lūk, skaties, kā Latvijas Pasts reklamē sevi:

Mārtiņš Kaija atklāj, kā mīlestību padarīt mūžīgu

Mārtiņš Kaija atklāj, kā mīlestību padarīt mūžīgu 3

Tetovējumam ne vienmēr jābūt ar dziļu jēgu – pietiek ar to, ka tas labi izskatās uz ādas – , tomēr visai bieži tetovējumi ir cieši saistīti ar mīlestību – kur nu vēl labāku veidu, kā padarīt to mūžīgu un vienmēr paturēt pie sevis! Tetovēšanas mākslinieks Mārtiņš Kaija neatbalsta tikai vienam otra vārda iemūžināšanu uz ādas – kāpēc gan, ja viens tetovējums var izteikt pat tūkstošiem vārdu.

Lasi vēl