Komentāri
“Kā Tu uzrunāsi tos, kam ir kas labāks ko darīt par ēdiena likšanu Instagram?” – Latvijas Pasts reklamē sevi
LETA

Latvijas Pasts nebūt neasociējas ar progresīvāko un mūsdienīgāko iestādi, taču, lai piesaistītu potenciālos klientus, Pasts tieši šo savu īpatnību izceļ kā efektu, nevis defektu!

Potenciālajiem klientiem izsūtīta vēstule, kurā izceltas daudzas brīnišķīgas Latvijas Pasta priekšrocības, ja ir vēlme potenciālajiem klientiem nodot reklāmu.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

“Mums ir unikāla privātpersonu datubāze ar vairāk nekā miljonu (!) pastkastīšu un adresātu. “Facebook” un “Instagram” kopā ir tikai 780 000 cilvēku auditoriju. Kā tieši tu uzrunāsi tos, kuriem ir kaut kas labāks, ko dzīvē darīt, izņemot ēdiena fotografēšanu “Instagram” un savu bērnu fotoattēlu ievietošanu “Facebook”.

Lūk, skaties, kā Latvijas Pasts reklamē sevi:

Tests - ko tu zini par alus vēsturi?

Tests - ko tu zini par alus vēsturi? 8

Alus plūdi Londonā – vai tas maz ir iespējams? Izpildi testu par alus vēsturi, uzzini pārsteidzošus faktus un tiec pie sertifikāta! Neizpaliks arī balva.

Lasi vēl