Jaunieši īsteno sociālos projektus izglītības, zinātnes un mediju attīstībai Latvijā

Komentāri
Jaunieši īsteno sociālos projektus izglītības, zinātnes un mediju attīstībai Latvijā
Kopbilde pēc uzstāšanās uz Saulkrastu estrādes. (Foto: Kristīne Jančevska)

Jauniešu attīstības programmas “Cilvēka Potenciālam” ietvaros 25 uzņēmīgi un sociāli aktīvi jaunieši izstrādā daudzveidīgus projektus Latvijas izglītības, zinātnes un mediju attīstībai. To skaitā ir tādi projekti, kā “sCool”, ………, “Emociju Alfabēts”, kas palīdzēs bērniem iepazīt un izprast emocijas, priekšstatu maiņas meistarklases, “Laimes Zinātne”, kas apskata emocionālo intelektu no zinātnes pētījumu puses, “Jauniešu speciālistu iedvesmas projekts, kritisko domāšanu veicinošs projekts u.c.

Minēto projektu īstenotāji ir 18-30 gadus jauni Latvijā dzīvojoši dažādu tautību jaunieši ar augstu vēlmi un motivāciju pilnveidot sevi un īstenot Latvijas sabiedrības attīstību veicinošas iniciatīvas. Lai veicinātu sabiedrības vienotību un dažādu tautību kopēju orientēšanos uz palīdzēšanu Latvijas sabiedrībai, aptuveni pusei dalībnieku dzimtā valoda ir latviešu, pusei – kāda cita valoda.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Lai palīdzētu jauniešiem savas idejas realizēt, viņiem programmas ietvaros (5 mēnešu garumā) tiek nodrošināts:

  • intensīvas mācības par emocionālo intelektu, medijpratību, kritisko domāšanu, radošumu, zinātnē, izglītībā un medijos aktuālāko;
  • atbalsts no izglītības, zinātnes un mediju nozares ekspertiem;
  • ikmēneša mācības savai personīgajai izaugsmei par Emocionālo Intelektu, kas nodrošina labāku intelektuālo darbību, empātiju, attiecības un palīdz realizēt savu potenciālu.

Programmas norises laiks: 19. maijs – 30. septembris.

Jauniešu attīstības programmas “Cilvēka Potenciālam” mērķis ir pilnveidot jauniešu prasmes emocionālajā Intelektā, medijpratībā, kritiskajā domāšanā un radošumā, kā arī attīstīt uz zinātni, izglītību un medijiem vērstus ilgtspējīgus projektus, kas palīdzētu Latvijas sabiedrībai apzināties un pilnvērtīgāk izmantot savu potenciālu.

Programmu īsteno Augsta Emocionālā Intelekta centrs “Cilvēkam” sadarbībā ar Britu Padomi Latvijā, Latvijas Universitāti un MTG Latvia.

Savā pieredzē par dalību programmā dalās Marta Avotniece un viens no lektoriem Jonathan Howard.

Jebkuru problēmu var atrisināt ar strukturētu skatījumu – 6 ce…

Ja gribi atrisināt kādu problēmu, bez strukturēta skatījuma tos būs neiespējami izdarīt. 6 cepures nozīmē sešus dažādus skatījumus uz konkrēto problēmu. Programmas ''Cilvēka potenciālam'' dalībniece Marta Avotniece stāsta, kā šī metode palīdzējusi virzīties uz priekšu jauniešiem, kopīgi diskutējot par projektiem. Paldies British Council Latvia, arī Latvijas Universitāte, MTG Latvia, Capital.lv.Если вы хотите решить проблему – без структурированного взгляда это будет сделать очень сложно. Методика шести шляп означает шесть различных взглядов на проблему. Участница программы ''Человеческий потенциал'' Марта Авотниеце рассказывает, как этот метод помог молодым людям двигаться вперед, совместно обсуждая проекты.

Posted by Cilvekam.lv on pirmdiena, 2017. gada 22. maijs

Pašreizējā izglītības sistēma ir 5000 gadus sena.

Lai kā mēs vēletos cienīt tradīcijas, varbūt šoreiz ir par traku – izglītības sistēma, iespējams, ir mainījusies ļoti, ļoti maz kopš senās Babilonijas laikiem. Pārsteidzošs viedoklis par izglītības sistēmu ir starptautisku startapu mentoram, reklāmas konsultantam un improvizācijas pāsniedzējam Jonathan Howard .p.s. video ir garš, taču jaunu redzējumu gardēžiem ies pie sirds:)Taču, lai mainītu – nevajag kritizēt, bet ar maziem piemēriem demonstrēt pozitīvu rezultātu – to arī darām jauniešu izglītības projektā ''Cilvēka Potenciālam''. Paldies British Council Latvia.Нынешней системе образования около 5000 лет, такая она была также в древнем Вавилоне. Tак говорит специалист по маркетингу международного уровня, наставник начинающих предпринимателей и учитель импровизации Джонатан Говард утверждая, что эта система больше не действует сегодня, не говоря уже о будущем. Но менять – не критиковать. Он предлагает делать небольшие проекты, чтобы с позитивными примерами демонстрировать положительные результаты – а мы так и делаем в молодежном проекте образования ''Человеческий потенциал''.Video autore: Evelīna Zvirbule

Posted by Cilvekam.lv on trešdiena, 2017. gada 31. maijs