Iedzīvotāji sūdzas par paaugstināta tarifa zvaniem

Komentāri

Lai iedzīvotājus nepārsteigtu lieli telefona rēķini, telefona sakaru operatoriem būs jābrīdina klienti par zvaniem uz paaugstinātas maksas numuriem.

Šobrīd tas nav jādara, tāpēc bieži vien klienti, tikai saņemot rēķinu uzzina, ka zvans uz kādu iestādi bijis par maksu.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija šogad saņēmusi īpaši daudz sūdzību par šādām situācijām. Tāpēc Regulators rosina noteikt telefonsakaru operatoriem par pienākumu brīdināt klientus par šādiem zvaniem un to izmaksām. Tas varētu būt balss paziņojums, kas iekļauj sevī informāciju par zvana izmaksām. Šāds brīdinājums būs jāsniedz gadījumos, kad zvana tarifs pārsniegs augšējo robežu – 2,1 centu minūtē.

Jāpiebilst gan, ka šāds brīdinājuma teksts telefona klausulē varētu aizņemt 15 – 20 sekundes, un daudziem tas varētu būt apgrūtinājums, tāpēc lietotājiem būs izvēles iespēja – saņemt vai atteikties no brīdinājuma saņemšanas.

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija izmaiņas plāno ieviest no nākamā gada sākuma.

Tests - ko tu zini par alus vēsturi?

Tests - ko tu zini par alus vēsturi? 8

Alus plūdi Londonā – vai tas maz ir iespējams? Izpildi testu par alus vēsturi, uzzini pārsteidzošus faktus un tiec pie sertifikāta! Neizpaliks arī balva.

Lasi vēl