4 komentāri
Iedzīvotāji sašutuši par puspliko sievieti uz Rīgas satiksmes autobusa
Foto: V.Ošiņš

Sašutuma vētru sociālajos tīklos izraisījis uzņēmuma Rīgas satiksme (RS) autobuss, kurā redzama pusplika sieviete ar uzrakstu – Līderis nakts dzīvē.

Reklāmā, kas izvietota uz 3. maršruta autobusa, tiek reklamēts enerģijas dzēriens XL Energy.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Sociālo tīklu lietotāji vērš Rīgas mēra Nila Ušakova uzmanību, kurš pēc skandāla par necenzēta dzejoļa izmantošanu skolu programmā, uzdeva pārbaudīt, kādi mācību materiāli tiek izmantoti Rīgas skolās.

Mikroblogošanas vietnes Twitter lietotāji vaicā, kā bērnu tikumisko audzināšanu ietekmēs vizināšanās autobusā, uz kura izvietota puskailas sievietes reklāma.

Rīgas satiksmes (RS) Klientu apkalpošanas un komunikācijas daļas vadītājs Viktors Zaķis portālam Skaties.lv atklāj, ka SIA Pilsētas līnijas, kurai ir nodotas visas uzņēmuma Rīgas satiksme reklāmas vietas uz sabiedriskā transporta, ir izvietojusi šādu enerģijas dzēriena XL Energy reklāmu uz trīs autobusiem ar eksponēšanas periodu 1.12.2015.-31.01.2016.

FOTO: LETA

FOTO: LETA

SIA Pilsētas līnijas, atbilstoši noslēgtajam līgumam, ir pilnībā atbildīga par izvietotās reklāmas atbilstību normatīvajiem aktiem, mākslinieciskajam, ētiskajām un estētiskajām prasībām. Rīgas satiksme saskaņo reklāmas pieteikumus, izvērtējot tikai to atbilstību līgumam, piemēram, nomas cena, reklāmas laukums, transportlīdzekļu daudzums, to pieejamība. Rīgas satiksmei nav tiesību vērtēt vai noraidīt reklāmas pieteikumus to satura vai vizuālā materiāla dēļ.

”Varam gan piebilst, ka par šo konkrēto reklāmu gan pirms tās izvietošanas, gan pēc ar Pilsētas līnijas bija sarakste, kurā norādījām, ka esam saņēmuši arī pasažieru pretenzijas par šāda veida reklāmām. Tomēr Pilsētas līnijas atbilde ir bijusi, ka reklāma nekādus normatīvos aktus nepārkāpj, un šādus jautājumus uz iesnieguma pamata izskata Latvijas Reklāmas ētikas padome vai Patērētāju tiesību aizsardzības centrs. Arī noslēgtais līgums paredz, ka tikai pēc Patērētāju tiesību centra atzinuma par reklāmas neatbilstību Rīgas satiksme var pieprasīt reklāmas noņemšanu,” norāda Zaķis.

Foto

 

TOP komentāri

  • Vita..
    0 0 0

    Vita..

    Hā, viņi domāja, ka normāli, morāli domājoši cilvēki ir izdeldēti no mūsu vidus.. A, kļūdās smagi.. Tas ir pretīgi, ja autobusa vadītājam ( ---ai ) jābrauc pa ielu ar puspliku sievieti uz autobusa sāniem.. Un pasažieriem, arī cilvēki - galvenokārt , gadās visādi...
    Merklēju darbu uz autobusa, neizslēdzu Rīgu, tur meitenes brauc ar dubultajām ''šalandrām''.. malacīši. Bieži domāju, es arī tā gribētu. Bet - tajā ir TIK DAUDZ netīrumu, kaut vai šis.
    Varbūt kāds zinātājs, vai, meitenes, kas brauc uz Rīgas autobusiem, -- kā ir?? Esmu dobelniece, traka labā nozīmē, sakiet, vai ir vērts kaut domāt par Rīgu. Tā ir augsta ''laktiņa'' . varbūt Kāda Jūs varat Draugos uzrakstīt Vitai Švarcbahai, ja paliek laika un spēka..
  • ES
    0 0 0

    ES

    Interesanti, kur palikuši "rūpīgie un tikumigie" vecāki?Riga tacu tādu ir tik daudz.Nauda laikam nesmird.
  • inese
    0 0 0

    inese

    Nu nezin,reklama neatbilst produktam,ko reklame.Diezgan stulbi.Labak butu bijis tusejoss cilveku pulcins ar konkreto e-drinku rokas,ne pusplika vecene.Uzruna tikai viriesu auditoriju.

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl