“Google” ziedo Latvijai tiešsaistes reklāmas kredītus 100 000 ASV dolāru vērtībā

1 komentārs
“Google” ziedo Latvijai tiešsaistes reklāmas kredītus 100 000 ASV dolāru vērtībā
REUTERS/SCANPIX

Latvija pieņems no interneta tehnoloģiju kompānijas “Google” ziedojumu – tiešsaistes reklāmas kredītus 100 000 ASV dolāru (ap 82 000 eiro) vērtībā, otrdien lēma valdība.

Valsts kanceleja saņēma piedāvājumu no “Google” pārstāvja ar mērķi sniegt atbalstu sabiedrības informēšanā par Covid-19 izplatības ierobežojošiem pasākumiem un atbalsta mehānismiem, piedāvājot tiešsaistes reklāmas kredītus 100 000 ASV dolāru vērtībā.

“Apzinoties “Google” meklētāja popularitāti un lietošanas biežumu Latvijā, tostarp meklējot ar Covid-19 saistītu informāciju, un izvērtējot piedāvāto ziedojumu, kā arī, ņemot vērā kvalitatīvas tiešsaistes informācijas redzamības lomu sabiedriski nozīmīga mērķa īstenošanā, Valsts kanceleja atzīst ziedojuma piedāvājumu par atbilstošu valsts interesēm,” norādīja Valsts kancelejā.

Lasi arī – NATO centra vadītājs: Pret dezinformāciju saistībā ar vakcināciju var cīnīties tikai ar reāliem piemēriem

Tāpat Valsts kancelejā atzina, ka sabiedrības informētība par aktuālajiem izplatības ierobežojošajiem pasākumiem ir nepieciešama sabiedriski nozīmīga mērķa īstenošanai – Covid-19 izplatības ierobežošanai.

Ziedojuma līgums paredz, ka piešķirtais ziedojums – tiešsaistes reklāmas kredīti – var tikt izmantots līdz 2021.gada beigām un tikai ar Covid-19 saistītām reklāmām. Ar ziedojuma līguma parakstīšanu Valsts kanceleja piekrīt, ka ziedojuma pieņemšana netraucēs “Google” vai tās saistītajiem uzņēmumiem piegādāt produktus vai pakalpojumus Valsts kancelejai vai citām līgumā minētām institūcijām nākotnē.

Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs neiebilst ziedojuma pieņemšanai.

“Lai iegūtu informāciju par šiem pasākumiem cilvēki bieži izmanto tiešsaistes meklētājus, tāpēc kvalitatīvas informācijas redzamība meklētāju piedāvātajos rezultātos ir ļoti būtiska. Informācijas redzamību meklētāju rezultātos var palielināt, izmantojot tiešsaistes reklāmas,” skaidroja Valsts kancelejā.

Pēc interneta pētījumu un mērījumu uzņēmuma “Gemius” datiem, “Google” meklētājs ir no datoriem visapmeklētākā vietne Latvijā. Pēc meklētāja “Google” datiem starp visbiežāk meklētajiem atslēgas vārdi Latvijā 2020.gadā bija “Koronavīruss” un “Slimību profilakses un kontroles centrs”.
1 komentārs