Gobzems: Nav saprotams, kādēļ četru gadu laikā Latvijā nav ieradies “Maxima” īpašnieks; tas būtu daudz ko mainījis

3 komentāri

Četru gadu laikā kopš traģēdijas Zolitūdē Latvijā aizvien nav ieradies veikalu ķēdes “Maxima” īpašnieks. Cietušo advokāts Aldis Gobzems pauž neizpratni un norāda, ka veikalu ķēdes “Maxima” īpašnieka ierašanās Latvijā daudz ko būtu mainījusi, tā LNT raidījumam “900 sekundes” sacīja vairāku Gobzems.

Aldis Gobzems
Zolitūdes traģēdijā cietušo advokāts

Mans galvenais secinājums par šo lietu ir tāds, ka, – nav saprotams, kāpēc šo četru gadu laikā Latvijā joprojām ne reizi nav ieradies šā veikala īpašnieks, patiesā labuma guvējs. Iespējams, tas daudz ko mainītu tiesvedības procesā. Īpaši runājot par civillietām. Daži mani klienti, kas ir piekrituši saņemt šīs te kompensācijas, viņi tās nesaņem. Šī te paziņotā vēlme izmaksāt kompensācijas, viņa nenotiek. Ir pagājuši vairāki mēneši kopš šā paziņojuma, un mēs esam neskaitāmas reizes pie šā jautājuma atgriezušies.

Apritējuši četri gadi ir apritējuši kopš Zolitūdes traģēdijas – apjomīgā krimināllietas izskatīšana, skaidrot vainīgos, joprojām turpinās. Tāpat tiesās šobrīd ir vairāki desmiti civillietu, bet uzņēmums “Maxima Latvija” paralēli piedāvā izmaksāt kompensācijas cietušajiem.

3 komentāri