Garkalnes tilta krāsojums ir brāķis, iespējams, būs jādemontē margas

Komentāri
Garkalnes tilta krāsojums ir brāķis, iespējams, būs jādemontē margas
Foto: Jānis Zvērs ()

Pērn vasarā Garkalnes pusē tika veikti vērienīgi ceļu remontdarbi, tostarp sarkanā krāsā nokrāsotas tilta margas. Jau tagad krāsa atlobījusies, un sarkanās plāksnes izmētātas vietējās grāvmalās. Latvijas Valsts ceļi atzīst, ka krāsojums izrādījies remontdarbu veicēju brāķis, kas vainīgajiem būs pašiem jāizlabo. Iespējams, ka margas būs jānojauc un jāved krāsot uz rūpnīcu.

Remontdarbi te notikuši pagājušajā vasarā. Krāsojums uz margām likts, lai autovadītājiem jau pa gabalu būtu redzams, ka šoseja tālāk turpinās uz tilta, tātad jābūt uzmanīgiem, jo agros rītos un vakaros tilts var būt apledojis un jāievēro citi piesardzības pasākumi, piemēram, aizliegts apstāties, lai neizraisītu avārijas situācijas. Tagad gan krāsojums pamatīgi apdrupis, un tā vien izskatās, ka tas te stāvējis jau gadiem, nevis uzklāts salīdzinoši nesen. Margu konstrukcijās var pamanīt, ka dažviet izkritušas skrūves. Viena no tām mētājas turpat, ceļmalā. Uzņēmums Latvijas Valsts ceļi atzīst, ka būvnieku uzražojuši brāķi. Būvdarbus visā garajā posmā veica Binders, bet margu krāsošana bija uzticēta apakšuzņēmējam – Rīgas Tilti. Stāsta Anna Kononova, Latvijas Valsts ceļu pārstāve:

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Diemžēl daļa no remontdarbiem padarīta nekvalitatīvi, ir parādījušies defekti pēc ziemas. Ir nolobījusies krāsa, kas ir zināms. Uzņēmējs to zina. Garantijas termiņš ir pieci gadi.

Binders pārstāve skaidro, ka margas bija jānokrāso jau to ražošanas procesa laikā, rūpnīcā, kur tās izgatavotas. Kā izrādījies vēlāk, tur darbs netika paveikts, tādēļ krāsa uzklāta vēlāk un ātri vien nolobījusies. Tagad apakšuzņēmējiem var nākties pat margas nojaukt un vest atpakaļ uz rūpnīcu pārkrāsošanai. Vita Noriņa, Binders preses pārstāve:

Barjeru piegādātājs izvēlējies krāsojuma veidu, kas šajā gadījumā ir neveiksmīgs. Dzelzceļa pārvada rekonstruētājs, SIA Rīgas Tilti, kopā ar piegādātāju testē citas tehnoloģijas, lai izvēlētos atbilstošāko. Pirmdien, 7. martā, mums jāsaņem informācija par izvēlēto tehnoloģiju un piedāvāto risinājumu krāsojuma atjaunošanai. Process notiek garantijas periodā par būvnieku līdzekļiem.

Latvijas Valsts ceļi skaidro, ka šajā posmā atklājušies arī citi defekti. Turpina Anna Kononova:

Ir problēmas šajā posmā ar signālstabiņiem. Vienā malā tie ir nogūlušies no sniega smaguma un nav atliekušies atpakaļ.

Ja iedzīvotāji pamana kādas nebūšanas uz nesen remontētajiem ceļiem, par to var droši ziņot Latvijas Valsts ceļiem, zvanot pa bezmaksas diennakts tālruni: 8000 5555. Ja atklāsies brāķis, valsts pieprasīs būvniekiem veikt uzlabojumus. Lielākoties šādiem ceļiem garantijas termiņš ir no 5, dažkārt līdz pat 20 gadiem.

Foto

Video

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl