“Galerija “Centrs”” aptur reklāmas kampaņu par ceļojumu loteriju uz koronavīrusa skartajām valstīm

0 Komentāru
“Galerija “Centrs”” aptur reklāmas kampaņu par ceļojumu loteriju uz koronavīrusa skartajām valstīm
VLADISLAVS PROŠKINS, F64

Tirdzniecības centrs “Galerija “Centrs”” medijos apturējis reklāmas kampaņu par pavasara loteriju, kurā iespējams laimēt ceļojumu uz pilsētām koronavīrusa skartajās valstīs – Milānu Itālijā, Parīzi Francijā un Ņujorku ASV, aģentūrai LETA pastāstīja  “Galerija “Centrs”” sabiedrisko attiecību pārstāve Ilona Skuja.

Savukārt uz vietas tirdzniecības centrā loterija turpināsies, un tie, kas vēlēsies, varēs loterijā piedalīties, piebilda Skuja.

Viņa skaidroja, ka loterijas balva jāizmanto gada laikā.  “Galerijas “Centrs”” pārstāve pauda cerību, ka līdz tam vīrusa pandēmija būs beigusies un uzvarētājs varēs droši un mierīgi izmantot balvu.

Skuja piebilda, ka uzvarētājs saņems dāvanu karti konkrētā vērtībā, kā tas minēts loterijas noteikumos, un uzvarētājiem paredzēta iespēja izvēlēties ceļojuma galamērķi.

“Turklāt esam vienojušies ar mūsu sadarbības partneri, tūrisma firmu “Kolumbs”, ka balvas varēs izmantot jebkuram galamērķim, ko šis sadarbības partneris nodrošina, ne tikai izvēlēties starp sākotnēji iecerētajiem – Milāna, Parīze un Ņujorka,” atklāja Skuja.

Pēc Skujas sacītā, ņemot vērā iepriekš minēto, ka balvu var izmantot gada laikā, izmaiņām universālveikala pavasara loterijā nevajadzētu būt nepieciešamām.

“Ja tomēr izmaiņas būs nepieciešamas, tad noteikti sazināsimies ar visiem loterijas dalībniekiem, kā arī saskaņosim izmaiņas ar attiecīgajām institūcijām,” sacīja sabiedrisko attiecību pārstāve.

Konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražotāja “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” un zīmolu “Spilva” un “Gutta” īpašnieka “Orkla Foods Latvija” apvienotā kompānija “Orkla Latvija” komunikācijas direktore Lineta Mikša norādīja, ka zīmola “Gutta” organizētajā loterijā jau sākotnēji bija paredzēts, ka laimēto ceļojumu var izmantot viena kalendārā gada laikā, sākot no loterijas sākuma dienas. Tātad balvu var realizēt līdz 2021.gada 1.martam.

“Tomēr, ņemot vērā šī brīža situāciju un plašo vīrusa izplatību visā pasaulē, ko mēs nevarējām paredzēt, esam vienojušies ar Latvijas Izlošu un azartspēļu uzraudzības inspekciju, ka mēs drīkstam mainīt un arī mainīsim galveno balvu – ceļojumu 2500 eiro vērtībā uz paša laimētāja izvēlēto galamērķi, attiecīgi šajā gadījumā tā var būt jebkura valsts, kas ir tūrisma aģentūras “Kolumbs” esošajā piedāvājuma klāstā, tajā skaitā arī Latvija, un to izvēlas pats uzvarētājs, nevis mēs kā rīkotājs,” skaidroja Mikša.

Viņa piebilda, ka patlaban uzņēmums sācis kampaņas reklāmas materiālu precizēšanu, lai komunicētu sabiedrībai atjaunoto informāciju.

Savukārt “Benu aptiekas” komunikācijas un mārketinga vadītāja Agnija Greiziņa norādīja, ka komersantam nav nepieciešamības mainīt loterijas nosacījumus. Viņa skaidroja, ka “Franču kosmētikas zīmolu dienu” loterijā uzvarētājs ieguva 500 eiro dāvanu karti Latvijas aviokompānijas “airBaltic” lidojumiem, jau sākotnēji paredzot ilgu balvas izmantošanas periodu.

Viņa norādīja, ka loterijas noteikumi paredz, ka dāvanu karti var izmantot līdz nākamā gada 9.martam un attiecīgi iegādāties ceļojumu var vēl vēlākam laikam. Tādēļ izmaiņas loterijas noteikumos netika veiktas.

Vienlaikus “Benu aptiekas” pārstāve uzsvēra, ka aptieku tīkls cītīgi seko līdzi situācijai Latvijā un pasaulē saistībā ar jaunā koronavīrusa izraisītās slimības “Covid-19” izplatību un ieteicamajiem drošības pasākumiem tā ierobežošanai.

“Tādēļ, plānojot jebkādas mārketinga un citas aktivitātes, rūpīgi tiek ņemti vērā Veselības ministrijas un Slimību profilakses un kontroles centra norādījumi,” atzina Greiziņa.

Kā ziņots, piektdien visā Latvijā spēkā stājas ierobežojumi, kas noteikti ar valstī izsludināto ārkārtējo situāciju. Ārkārtējā situācija valstī izsludināta saistībā ar “Covid-19” izplatību un būs spēkā līdz 14.aprīlim ar mērķi ierobežot infekcijas izplatību.

“Covid-19” izplatības ietekmē tūrisma nozarē vērojams kritums jau par 90%, atsaucoties uz nozares pārstāvju ziņoto, intervijā Latvijas Radio raidījumā “Krustpunktā” sacīja ekonomikas ministrs Ralfs Nemiro (KPV LV). “Pirms divām nedēļām runa bija par 30% kritumu, šodien nozare runā par 90% kritumu,” sacīja ministrs, norādot, ka vīrusa izplatības ietekmē tiek atcelti braucieni un citas rezervācijas.

Kā atgādināja ministrs, tūrisms veido 4% no iekšzemes kopprodukta. Tādēļ Ekonomikas ministrija kopā ar Finanšu ministriju strādā pie atbalsta risinājumiem, ko piedāvāt izskatīt valdībā. Piemēram, iecerēts noteikt nepieciešamo regulējumu, lai tūrisma nozares uzņēmēji varētu vērsties VID un lūgt tā dēvētās nodokļu nomaksas brīvdienas.

Pasaulē ar ”Covid-19” inficējušie vairāk neka 132 000 cilvēku, no kuriem aptuveni 5000 ir miruši, liecina Pasaules Veselības organizācijas (PVO) dati.

PVO ģenerāldirektors Tedross Adhanoms Gebreiesuss 11.martā paziņoja, ka jaunā koronavīrusa uzliesmojums sasniedzis globālas pandēmijas līmeni.

Aktuālākajai informācijai par “Covid-19” Latvijā un pasaulē seko līdzi šeit!

0 Komentāru