Komentāri
FOTO: Skaties, ko var apēst Ķirsona 200 000 eiro vērtajā veikalā-kafejnīcā
Publicitātes foto

Pazīstamās ēdināšanas ķēdes Lido vadītājs Gunārs Ķirsons uzsācis darbību jaunā ēdināšanas segmentā, izveidojot pirmo latviešu virtuvi līdzi ņemšanai – veikalu-kafejnīcu Ķirsons. Koncepta, kas iekļauj jaunu zīmolu, dizainu un sortimentu, izveidē uzņēmums ieguldījis ap 200 000 eiro.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti
“Cilvēku labsajūta un veselība ir lielā mērā atkarīga no ēdiena, tāpēc kvalitāte ir Lido filozofijas pamatā. Cilvēku dzīvesstils un ēšanas paradumi mainās, tāpēc ir jāiet līdzi laikam, piedāvājot mūsdienīgu sortimentu, iepakojumu un pasniegšanas veidu, bet atstājot nemainīgu vienu lietu – labu ēdienu. Pretēji anonīmajām kafejnīcu izkārtnēm, kas nesniedz informāciju ne par attiecīgo uzņēmumu īpašniekiem, ne produktu izcelsmi, jaunais zīmols Ķirsons ir mans godavārds un kvalitātes garants mūsu klientiem,” akcentē Lido īpašnieks un padomes priekšsēdētājs Ķirsons.Veikala-kafejnīcas koncepta mērķis ir mainīt priekšstatu par virtuvi līdzi ņemšanai jeb tā dēvēto take-away, kas līdz ar mūsdienu dinamisko dzīvesveidu kļūst arvien populārāks. Ar plašo, pārdomāto sortimentu Ķirsons parāda, ka līdzi ņemamais ēdiens var būt svaigs, uzturvērtībām bagāts un gatavots no Latvijas produktiem.

Skaties foto:

Viegli pagatavojams rudenīgs saldums! Baltās šokolādes un ķirbju trifeles

Viegli pagatavojams rudenīgs saldums! Baltās šokolādes un ķirbju trifeles

Kas gan var būt vēl spilgtāks rudens vēstnesis par ķirbi? Jā, rudens tik tiešām ir klāt, un ar ķirbju piedāvājumu problēmu nav. Anna Panna no ”Gatavo 3” komandas aicina izmantot šo šobrīd tik bieži sastopamo ogu baltās šokolādes un ķirbju trifeļu pagatavošanai, kas būs gards pārsteigums gan ģimenei, gan viesiem.

Lasi vēl