Komentāri
Eksperte: Darba meklētāji kļuvuši orientēti uz sevi un peļņu
Foto: Pixabay.com

Pēdējo desmit gadu laikā darba meklētāji kļuvuši vairāk orientēti uz sevi un peļņu , skaidrojot darba tirgus tendences, norādīja personāla atlases un konsultāciju portāla “DarbaGuru.lv” vadītāja Inga Daliba.

Viņa atzīmēja, ka pēdējā desmitgadē gan Latvijā, gan citur pasaulē strauji ir mainījies darba un darbinieku meklēšanas process.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

“Cilvēki, kuri meklē darbu, patlaban ir orientēti uz sevi un peļņu, tādā veidā pēc būtības kļūstot par uzņēmējiem. Darba tirgus pētījuma rezultāti ASV liecina, ka 2020.gadā valstī no visa darbaspēka 40% būs tā dēvētie frīlanseri jeb ārštata darbinieki vai attālinātā darba veicēji, neatkarīgie līgumstrādnieki. Šie rezultāti apstiprina apgalvojumu, ka mūsdienās katrs darbs ir pagaidu darbs. Reti kurš darbinieks mūsdienās pavada lielāko daļu no savas dzīves, strādājot vienā uzņēmumā. Šodien, lai veiksmīgi darbotos, arvien vairāk profesionāļu koncentrējas uz individuālismu, uzņēmējdarbības attieksmi un lielākas peļņas gūšanu, un tieši tādēļ piedāvā savus pakalpojumus citiem,” atzina Daliba.

Darba tirgus tendences arī liecina, ka, meklējot jaunu darba vietu, darba meklētājs vairs nemeklē iespējas strādāt pie darba devēja, bet gan piedāvāt viņam savus pakalpojumus. Tomēr šiem darba meklētājiem der ņemt vērā, ka darba devēja ir ļoti prasīgs un izvēlīgi, jo piedāvājumu klāsts ir plašs un pieaugošs.

Kā liecina “Firmas.lv” informācija, portālu “DarbaGuru.lv” pārvalda SIA “3A princips”, kuras apgrozījums pērn bija 20 861 eiro, bet peļņa – 781 eiro. “3A princips” dibināts 2014.gadā, uzņēmuma pamatkapitāls ir 3000 eiro. “3A princips” pilnībā pieder Dalibai.

Elegants glamūrs un stilīgs roks! Kā “X Faktora” talanti Edgars Kreilis un Aivo Oskis veidoja savu skatuves tēlu?

Elegants glamūrs un stilīgs roks! Kā "X Faktora" talanti Edgars Kreilis un Aivo Oskis veidoja savu skatuves tēlu?

Pasaules slavenajā mūzikas šovā “X Faktors” sevi spilgti pieteikuši vairums Latvijas dziedošo talantu. Kāpt uz skatuves, visnotaļ, palīdz ne vien draugu un ģimenes atbalsts, bet arī drosme un pārliecība – šajā jautājumā dziedātājiem atbalstu sniedz iepirkšanās centrs “Domina Shopping”, kā arī stiliste un modes dizainere Indra Salceviča.

Lasi vēl