E-klase skolotājiem piedāvā ātros kredītus

Komentāri

Neizpratni skolotāju vidū raisījusi ātro kredītu reklāmas izvietošana elektroniskās dienasgrāmatas jeb e-klases mājaslapā. Lai arī to redzēt var tikai paši skolotāji, nevis skolēni, rodas jautājums, cik ētiski ir mudināt pedagogu auditoriju, kuri katru dienu apmeklē e-klasi, mudināt aizņemties naudu.

Par e-klasē pieejamo informāciju atbild kompānija Izglītības sistēmas. Tās vadītājs norāda, ka neko nepieņemamu šādu reklāmu izvietošanā nesaskata, taču turpmāk ātros kredītus šajā portālā vairs nereklamēšot.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Kāds informātikas skolotājs no Rīgas 6. vidusskolas mikroblogošanas vietnē Twitter pauda sašutumu, ka reģistrējoties e-klasē, pirmais, ka izlec acu priekšā, ir ātro kredītu reklāma. Pēc viņa domām, ir neētiski mudināt skolotāju auditoriju aizņemties naudu.

Tam piekrīt arī izglītības ministre Mārīte Seile. Viņa gan piebilst, – tā kā šī mājaslapa nav ministrijas, bet gan privāto uzņēmēju pārziņā, tad aizliegt šādas reklāmas izvietot nevarot. Citādāk būtu, ja nebūtu izgāzies projekts e-skola, ko uzraudzītu ministrija.

”Jebkurā biznesā ir divi aspekti – viens aspekts ir finanšu, otrs ir ētiskais. Šajā gadījumā patiešām nav ētiski izvietot tādas reklāmas, kas nebūtu uzskatāmas par atbilstošām attiecīgajai auditorijai. Acīmredzot reklāmas izvietotājs ir ieinteresēts šajā attiecīgajā auditorijā,” norāda Izglītības ministre Mārīte Seile.

Par to, kādas reklāmas izvietot e-klasē, atbild ārpakalpojumu kompānija – Adbox. Viņu ieskatā, piedāvāt ātros kredītus skolotājiem nav nekas nepieņemams.

”Šo reklāmu redz tikai un vienīgi pieaugušie. Tas nozīmē, ka, ja kāds saista e-klasi tikai ar skolēniem, tad šī reklāma ir tikai un vienīgi skolotāju auditorijai, pieaugušajiem precīzāk,” uzskata Adbox mārketinga un pārdošanas vadītājs Andris Rēders

Savukārt SIA Izglītības sistēmas, kuru tiešā pārziņā ir e-klases pārvaldība, norāda, ka ar kompāniju Adbox ir noslēgts sadarbības līgums un tajā atrunātas, tā teikt, sarkanās līnijas, ko drīkst e-klasē reklamēt un ko nē.

”Tāds uzstādījums, ka skolotāji, kas ir pieauguši cilvēki, paši māk pieņemt lēmumus, ka tieši viņiem nedrīkst rādīt kaut kādas kredītiestāžu reklāmas, mums nebija ienācis prātā, ka tas ir speciāli jānorāda sadarbības līgumā,” skaidro e-klases izstrādes departamenta vadītājs Jānis Kaģis.

Kaģis gan norāda, ka pēc radušās situācijas, turpmāk ātro kredītu reklāmas eklasē vairs netikšot izvietotas.

Ar riteni uz darbu. Arī ziemā!

Ar riteni uz darbu. Arī ziemā!

Vai Latvija varētu kļūt par velo zemi līdzīgi kā Nīderlande? Vai pie mums maz iespējams braukt ar riteni visu gadu? Un kā komfortabli ierasties savā birojā, ja esi minies uz darbu ar riteni ziemā?

Interesantākās 2018. gada grima tendences, ko Tu vari izmēģināt jau šodien!

Interesantākās 2018. gada grima tendences, ko Tu vari izmēģināt jau šodien!

2018. gads make-up pasaulē mirdz vēl spožāk nekā iepriekšējais. Tendenču virsotnēs gozējas metālisks spīdums, gliteri un pat uz ādas uzlīmējami akmentiņi, ļaujot mums uzmirdzēt kā dārgakmeņiem. Ja ar mirdzumu un spīdumu jau esam pazīstamas kopš pagājušā gada, tad viena toņa acu ēnas, izteikti kuplas skropstas un citas aktuālākās tendences vēl jāiepazīst. Esi gatava jauniem skaistuma piedzīvojumiem? Iepazīsties ar 10 interesantākajām grima tendencēm šajā gadā!

Lasi vēl