Dziesmu un deju svētku biļešu tirgotāji savu vainu daudzajās problēmās nesaskata

0 Komentāru

“Secinājumus izdariet paši. Biļetes ir pārdotas,” šādu skaidrojumu sarūgtinātajiem pircējiem, kuri nīka rindās pie kasēm un pie datora ekrāniem, sniedz Dziesmu svētku biļešu tirgotājs, uzņēmums “Biļešu paradīze”.

Par lēnajiem tirgošanas tempiem un papildu komisijas maksu, kas bija nepatīkams pārsteigums pircējiem, sadusmota arī kultūras ministre Dace Melbārde (NA). Gaidāma pamatīga skaidrošanās starp iesaistītajiem, lai noskaidrotu atbildīgo un izdarītu secinājumus.

Sestdien, 3. martā, sociālos tīklus pārpludināja iedzīvotāju fotogrāfijas un pārdomas par stundām ilgo nīkšanu rindā un gaidīšanu arī pie datora ekrāniem, lai tiktu pie biļetēm. Pirmdien, 5. martā, atbildīgās amatpersonas vēl tikai lemj, ko sabiedrībai teikt saistībā ar lielo ažiotāžu. Pamatīgāka skaidrošanās solīta otrdien, 6. martā.

Dace Melbārde
Kultūras ministre (NA)

Šobrīd, protams, neesmu apmierināta ar to ātrumu, kādā “Biļešu paradīze” nodrošināja biļešu tirdzniecību, šobrīd skaidrojam, kas ir iemesli.

Uz “TV3 Ziņu” jautājumu par kiberuzbrukumu “Biļešu paradīzei”, Melbārde atbild: “Šāda informācija ir, pārbaudām. Kad varēsim apstiprināt, sniegsim informāciju.”

Svētku rīkotāji saņem biļešu pircēju sūdzības par to, ka, veicot pirkumu interneta veikalā, ir noņemta nauda no bankas konta, bet biļetes nav atnākušas e-pastā.

Organizatori sastādījuši aktu par “Biļešu paradīze” pakalpojuma sniegšanas pārkāpumu, piemērojot papildu komisijas maksu pirkumiem internetā par interneta veikala izmantošanu. Par šādu tirgotāju rīcību neapmierināta arī ministre.

“To neparedz līgums. Juridiska skaidrošanās notiek ar “Biļešu paradīzi”. Par to informēsim preses konferencē,” min Melbārde.

“Biļešu paradīzes” vadītājs Ēriks Naļivaiko telefonsarunā atteicās no intervijas ar “TV3 Ziņām” kameras priekšā un atbildēja ļoti lakoniski.

Ēriks Naļivaiko
“Biļešu paradīze” vadītājs

Es nezinu. Secinājumus izdariet pats. Biļetes ir pārdotas.

 

Publiski izskanējis, ka par gaidāmajām nepatikšanām “Biļešu paradīzes” vadība kultūras ministri informēja jau pusgadu iepriekš, piedāvājot vairākus variantus, piemēram, atdot biļetes tirgošanai pašvaldībām, rīkot loteriju par tiesībām iegādāties svētku biļetes vai arī rīkoties vēl interesantāk – biļešu cenas noteikt, balstoties uz tirgus ekonomikas principiem atbilstoši šāda mēroga pasākumam.

Kā pēdējo variantu “Biļešu paradīze” ieteica gadu vai divus pirms svētkiem pārdot visu pārdošanai paredzēto svētku biļešu komplektu izsolē ar augšupejošu soli kādam privātam uzņēmējam vai uzņēmēju grupai, kas paši noteiktu cenu, bet svētku organizatori palika pie domas biļetes tirgot, kā ierasts. Izrādās, ieteikumi ir vairākus gadus veci.

Eva Juhņēviča
Dziesmu un deju svētku izpilddirektore

Jautājums ir sāpīgs katru reizi, pieprasījums pārsniedz piedāvājumu. Kā viens no piedāvājumiem – loterija, bet šis šajā gadījumā nebija iespējams. Par biļešu cenām – svētkiem jābūt pieejamiem visai sabiedrībai, cenu politikai jābūt demokrātiskai.

Viens no risinājumiem nākamo Dziesmu un deju svētku biļešu tirdzniecības uzlabojumiem varētu būt personalizētu biļešu tirgošana, atzīst svētku izpilddirektore.

0 Komentāru