4 komentāri

Šodien ir pirmā darba diena, kad par braucienu Rīgas sabiedriskajā transportā ir jāmaksā teju divreiz vairāk. Cilvēki ir dusmīgi un norāda, ka Rīgas satiksmes pakalpojumu kvalitāte nav adekvāta augstajai cenai.

Vienlaikus iedzīvotāji sākuši meklēt  lētākas pārvietošanās iespējas. Jau tagad lēnām sācis pieaugt pasažieru skaits vilcienos, kur brauciens Rīgas robežās sanāk divreiz lētāks.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Uzņēmums Rīgas satiksme apgalvo, ka rēķinās ar pasažieru skaita kritumu.

Brauciens elektrovilcienā no Imantas līdz Rīgas Centrālajai dzelzceļa stacijai darba dienās ar atlaidi maksā 53 centus, sabiedriskajā transportā – cena ir vairāk nekā divas reizes augstāka – 1 eiro 15 centi.

Uzņēmumā Pasažieru vilciens cer, ka nepaaugstinot biļešu cenas, vairāk cilvēku izvēlēsies braukt ar elektrovilcieniem. Tomēr uz masveida pasažieru pieplūdumu cerēt būtu naivi, jo vilcienu satiksme vairumam rīdzinieku ir neērta,

Iedzīvotāji apzina arī citas alternatīvas Rīgas sabiedriskajam transportam. Sociālajos tīklos visvairāk izskan apņēmība lielākus attālumus mērot ar kājām. Tiklīdz paliks siltāks – ielās būšot redzami daudz vairāk riteņbraucēju. Aprēķināts, ka daudzos gadījumos lētāk sanāks braukt ar personisko auto.

Šodien sabiedriskā transporta pieturvietās cilvēku bija daudz, taču pasažieru neapmierinātība pieug. TV 3 ziņām daudzi uzsvēra, ka uzņēmuma Rīgas satiksme piedāvātie pakalpojumi nav adekvāti augstajai cenai.

Uzņēmumā Rīgas satiksme jau rēķinās ar pasažieru skaita samazinājumu, taču nelielu.

Rīgas satiksmē ir pārliecināti, ka pasažierus izdosies noturēt, pateicoties mēnešbiļešu cenu politikai. Tiesa, arī tās, salīdzinot ar citām pilsētām ir dārgākas. Visos tramvaju, trolejbusu un autobusu maršrutos visām dienām mēnešbiļetes cena Rīgā ir 50 eiro, savukārt Tallinā – 23 eiro, Viļņā – 29 eiro.

TOP komentāri

  • .
    0 0 0

    .

    Šķiet, ka daudzi tagad izvēlēsies arī vairāk braukāt ne tikai ar velosipēdiem, bet arī ar personīgajām mašīnām. Līdz ar to šo mašīnu skaits pilsētā varētu ievērojami pieaugt, kas nozīmētu lielākus, garākus sastrēgumus un, protams, neaizmirsīsim arī par dabas piesārņojumu...
  • aha
    0 0 0

    aha

    Nu bet reāli, tās cenas ir PĀRĀK augstas. Sodu pacēla četras reizes, ja brauc bez biļetes - labi, lai krītas bezbiļetnieku skaits, bet uz pusi pacelt viena brauciena cenu?! Kur ir pamatojums? Ja vēl tiešām tas transports būtu kvalitātē visos iespējamos augstumos, bet ļoti bieži transportos smird tā, ka elpa krīt ciet, kā arī jau minētais par to, ka bieži transports aizbrauc ātrāk vai tieši otrādi - kavē. Plus vēl tramvaji ir sazin cik veci un samērā liela daļa autobusu arī.
  • X
    0 0 0

    X

    Tallinā ar 31.01.2015. sabiedriskais transports ir par velti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl