Darba devēji arvien vairāk seko darbinieku sociālajiem tīkliem

Komentāri

Sociālie tīkli arvien vairāk ielaužas ne vien cilvēku ikdienā, bet arī profesionālajā dzīvē.

Personāla atlases uzņēmumi pēdējos gados mainījuši stratēģiju un arvien retāk gaida, kad kandidāti pieteiksies izsludinātām vakancēm, bet tā vietā potenciālos darbiniekus meklē tieši sociālajos tīklos. Nereti tieši sociālie tīkli izšķir to, vai cilvēku pieņem darbā vai tomēr atsaka.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Evita Mackeviča, ”Eiropersonāls” vadītāja

Bija laba kandidāte tīri pēc profesionālām prasmēm, bet visās fotogrāfijās, kas bija pieejamas sociālajos tīklos, bija ļoti atkailinātas bildes, un, tā kā šis bija stāsts par to, ka tā būs klientu apkalpošanas pozīcija, kandidāti nepieņēma. Vēl reāls stāsts ir par to, ka cilvēks jau nokļūst līdz fināla fāzei, bet darba devējs pamana sociālajos tīklos tādas neglaimojošas piezīmes par iepriekšējo darba devēju, kas uzreiz arī bija tāds stop signāls.

Tāpat darba devēji skeptiski raugās uz cilvēkiem, kuru sociālajos tīklos atrodams pārāk daudz tā saucamo ”selfiju”, kas rada narcistisku iespaidu. Tomēr pat ļoti vēlams sociālajos tīklos dalīties ar intereses raksturojošu informāciju, kas palīdzētu saprast, vai cilvēks iekļausies līdzšinējā kolektīvā.

Plašāk par šo tematu – LNT Ziņās plkst. 20!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl