Darba devēji arvien vairāk seko darbinieku sociālajiem tīkliem

Komentāri

Sociālie tīkli arvien vairāk ielaužas ne vien cilvēku ikdienā, bet arī profesionālajā dzīvē.

Personāla atlases uzņēmumi pēdējos gados mainījuši stratēģiju un arvien retāk gaida, kad kandidāti pieteiksies izsludinātām vakancēm, bet tā vietā potenciālos darbiniekus meklē tieši sociālajos tīklos. Nereti tieši sociālie tīkli izšķir to, vai cilvēku pieņem darbā vai tomēr atsaka.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Evita Mackeviča, ”Eiropersonāls” vadītāja

Bija laba kandidāte tīri pēc profesionālām prasmēm, bet visās fotogrāfijās, kas bija pieejamas sociālajos tīklos, bija ļoti atkailinātas bildes, un, tā kā šis bija stāsts par to, ka tā būs klientu apkalpošanas pozīcija, kandidāti nepieņēma. Vēl reāls stāsts ir par to, ka cilvēks jau nokļūst līdz fināla fāzei, bet darba devējs pamana sociālajos tīklos tādas neglaimojošas piezīmes par iepriekšējo darba devēju, kas uzreiz arī bija tāds stop signāls.

Tāpat darba devēji skeptiski raugās uz cilvēkiem, kuru sociālajos tīklos atrodams pārāk daudz tā saucamo ”selfiju”, kas rada narcistisku iespaidu. Tomēr pat ļoti vēlams sociālajos tīklos dalīties ar intereses raksturojošu informāciju, kas palīdzētu saprast, vai cilvēks iekļausies līdzšinējā kolektīvā.

Plašāk par šo tematu – LNT Ziņās plkst. 20!

Lasi vēl