Komentāri

Ar jaunajiem foto radariem neveicas kā iepriekš cerēts. Lai arī pirmais radars uzstādīts decembra sākumā, vēl joprojām notiek tā testēšana. CSDD pārstāvji skaidro, ka viņiem pārāk maz pieredzes radaru ekspluatācijā, tāpēc palīdzība tiek gaidīta no Nīderlandes speciālistiem.

Uzstādot pie Varkaļu kanāla pirmo stacionāro radaru, amatpersonas solīja, ka ātruma pārkāpējus tas sāks fiksēt jau Ziemassvētkos. Taču tas joprojām darbojas vien testa režīmā.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

CSDD sabiedrisko attiecību departamenta vadītājs Jānis Aizpors: ”Jā, nu ja mēs atceramies, tad ar iepriekšējiem  radariem arī nebija viss gludi. Bija neliela aizķeršanās ar radaru verifikāciju, kas jau ir atrisināts. un saistībā ar jauno būvniecības likumu ir nedaudz sarežģītāk.”

Minētie sarežģījumi iekavējuši arī iepriekš solīto, ka līdz šī gada sākumam pārkāpumus fiksēs jau vismaz pieci stacionārie radari.

“Nav tik vienkārši – ieslēdz un viss strādā, tur, tomēr, ir sistēma, pieslēgšanās datu bāzei, sākumā bilžu pārbaude, sakaru nodrošināšana, katram radaram ir nepieciešama sakaru iekārta, lai bez aizķeršanās šie dati tiktu nosūtīti uz transportlīdzekļu reģistru. Tālāk arī Valsts policija, kas pārbaudīs un uzliks sodu. Visa šī te informācijas apmaiņa, nodrošināšana, sasaiste, līdz šim nekādi tādi projekti mūsu pārziņā nav bijuši, mums tas ir jauns un tādēļ neiet tik ātri,” norāda Jānis Aizpors.

Radaru uzstādīšanu un apkalpošanu veic kompānija RECK. Lai arī satiksmes drošības direkcija atzīst, ka ir kavēšanās, RECK vadītājs to noliedz. Pieņemt lēmumu par radaru ieslēgšanu darba režīmā CSDD vadība sola tika pēc tam, kad savu svētību dos speciālisti no Nīderlandes. Nīderlandes kompānijas Gatso pārstāvji nākamnedēļ ieradīsies, lai konsultētu kā pareizi ekspluatēt viņu ražotos radarus.

LNT Ziņas: Vai var teikt, ka Jūs paši netiekat galā?
Jānis Aizpors: Nē, nevar tā teikt, jo ir 21. gadsimts, un ir elektroniskā sazināšanās, bet nu, tomēr, tā drošībai gribās, lai viņi atbrauc un redz to uz vietas, un tad mēs jutīsimies drošāk un būsim pārliecināti, ka viss kārtībā.

Cerot uz Nīderlandes kolēģu atbalstu CSDD vadība sola, ka līdz šī mēneša beigām pārkāpējus sāks fiksēt seši radari. Savukārt atlikušie desmit ātruma mīlētājus sāks fotografēt līdz februāra beigām. Tātad februāra beigās uz Latvijas ceļiem vajadzētu strādāt 16 stacionārajiem foto radariem.

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl