Cilvēki arvien pozitīvāk vērtē valsts iestāžu darbu

3 komentāri
Cilvēki arvien pozitīvāk vērtē valsts iestāžu darbu
Vladislavs Proškins / f64

Ātra, laipna un profesionāla apkalpošana ir tas, ko cilvēki gaida no servisa valsts pārvaldē.  Lai arī aptaujas liecina, ka gadu no gada iedzīvotāji arvien vairāk uzteic valsts iestāžu darbinieku atsaucību, tomēr labs serviss joprojām nav pašsaprotama lieta. Tāpēc jau trešo gadu Valsts kanceleja rīko kampaņu, lai to īpaši akcentētu.

Pērn veiktā aptauja liecina, ka iedzīvotāji augstu ir novērtējuši valsts pārvaldes iestāžu darbu. 87% veltījuši atzinīgus vārdus klientu apkalpošanas kultūrai. Taču laba attieksme un izcila apkalpošana nekad nevar būt par daudz, uzskata kampaņas rīkotāji.

Klientu servisa speciālisti gan aicina pieklājīgiem būt abpusēji. Piebilstot, ka klienta agresija neveicina sadarbību.

Un ko Tu domā par servisu valsts pārvaldē? Raksti komentārā!

3 komentāri