Cilvēki arvien pozitīvāk vērtē valsts iestāžu darbu

3 komentāri

Ātra, laipna un profesionāla apkalpošana ir tas, ko cilvēki gaida no servisa valsts pārvaldē.  Lai arī aptaujas liecina, ka gadu no gada iedzīvotāji arvien vairāk uzteic valsts iestāžu darbinieku atsaucību, tomēr labs serviss joprojām nav pašsaprotama lieta. Tāpēc jau trešo gadu Valsts kanceleja rīko kampaņu, lai to īpaši akcentētu.

Pērn veiktā aptauja liecina, ka iedzīvotāji augstu ir novērtējuši valsts pārvaldes iestāžu darbu. 87% veltījuši atzinīgus vārdus klientu apkalpošanas kultūrai. Taču laba attieksme un izcila apkalpošana nekad nevar būt par daudz, uzskata kampaņas rīkotāji.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Klientu servisa speciālisti gan aicina pieklājīgiem būt abpusēji. Piebilstot, ka klienta agresija neveicina sadarbību.

Un ko Tu domā par servisu valsts pārvaldē? Raksti komentārā!

TOP komentāri

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Renārs Zeltiņš pirmo reizi Stokholmā

Renārs Zeltiņš pirmo reizi Stokholmā

Klāt ”Zelta kruīza: Rīga-Stokholma” nākamā epizode, kurā ”Tallink” kuģa ”Romantika” jaunais kruīza vadītājs Renārs Zeltiņš nonāk Zviedrijas galvaspilsētā Stokholmā. Šī ir pirmā Zeltiņa viesošanās gan Stokholmā, gan Zviedrijā vispār. Viss ir nevainojami – laiciņš saulains, pilsēta skaista, ko redzēt daudz. Stokholmā laiks paiet tik ātri, ka drīz vien jāsteidzas atpakaļ uz kuģi.

Lasi vēl