“Bez vakcīnas nav uzvaras!” – Veselības ministrija sākusi reklāmas kampaņu vakcinācijas pret Covid-19 sekmēšanai

20 komentāri

Patlaban vakcinācijas procesa galvenais fokuss ir uz jaunu pieeju – vakcinācijas pakalpojuma sniegšanu pēc iespējas tuvāk cilvēka ikdienas gaitām, un 12. jūlijā ar Eiropas Sociālā fonda finansējumu Veselības ministrija sākusi īstenot video, audio, sociālo mediju video un vides reklāmas vakcinācijas pret Covid-19 aptveres sekmēšanas nolūkā, informēja ministrijā.

Reklāmas kampaņas ir viena no jaunās pieejas procesa sastāvdaļām, kura galvenie akcenti ir izbraukuma vakcinācija vietās, kur pulcējas cilvēki, mājas vakcinācijas senioriem, sākot no 80 gadiem, vakcinācijas pakalpojuma pieejamība lielajos tirdzniecības centros, kā arī izbraukuma vakcinācijā darba kolektīvos, īpaša mazākumtautību auditoriju uzrunāšana. Kampaņas radošo risinājumu un īstenošanu veido SIA “DDB WORLDWIDE LATVIA”.

Lasi vēl: Juhņēviča: Jaunās vakcinēšanās kampaņas galvenais mērķis ir dot stimulu šaubīgajiem

Reklāmas kampaņas uzsaukums ir “Bez vakcīnas nav uzvaras”, tās galvenais mērķis ir dot impulsu šaubīgajiem un nogaidošajiem pieņemt lēmumu vakcinēties.

NVD vakcinācijas projekta nodaļas vadītāja Eva Juhņēviča

“Uzticība zinātnei var atgriezt mums drošāku ikdienu – vienalga, vai tās ir mācības klātienē, jaunākās teātra izrādes, sporta nodarbību apmeklēšana, draugu ballīte klubā vai satikšanās kafejnīcā. Mēs esam to pelnījuši. Mēs neesam pretinieki cits citam. Mūsu pretinieks ir bezjūtīgs un lipīgs vīruss. Un vienīgais veids, kā to uzvarēt, ir pieņemt informētu lēmumu un vakcinēties. Atrotot piedurknes – plecu pie pleca.”

Radošā risinājuma autore Una Rozenbauma stāsta, kad ir vēlme kaut ko paveikt un zināms, ka paveicama liela lieta, Latvijā atrota piedurknes. “Latvijas stāsts vienmēr ir bijis par celšanos pretim pārspēkam. Kur likmes vienmēr ir bijušas augstas, dotie pieticīgi un izredzes apšaubāmas. Bet atkal no reizes uz reizi mēs pierādām savu spēku, kad esam vienoti. Arī šodien mums ir jābūt vienotiem. Nešķiramiem. Jāliek plecs pie pleca. Tik burtiski kā vēl nekad,” viņa stāsta par kampaņu.

Liels uzsvars kampaņas instrumentu izvēlē tiks likts uz redzamību Latvijas pilsētu vidēs, internetā un elektroniskajos medijos – televīzijā un radio. Vizuālie risinājumu veidoti nacionālā romantisma stila un stilizētas propagandas sajaukumā, lai pozitīvi un nedaudz pašironiski uzrunātu auditoriju, tekstuāli pievienojot tiem interpretāciju par 2. Rīgas latviešu strēlnieku pulka 3. rotas karoga sauli “bez cīņas nav uzvaras”, kurā vārds cīņa ir aizvietots ar vārdu “vakcīna”, bet vārds “uzvara” ir pielāgojams dažādu mērķauditoriju, tēmu un kanālu vajadzībām.

Plānots, ka jau tuvākās nedēļas laikā kā Nacionālā veselības dienesta Vakcinācijas projekta nodaļas stiprinoša aktivitāte sāksies arī informēšanas par vakcināciju kampaņa mazākumtautību preses izdevumos un radio stacijās. Šīs aktivitātes galvenie akcenti būs mītu par vakcināciju atspēkošana, viegli uztverama informācija par vakcinēšanās efektivitāti un praktiskā informācija par iespējām vakcinēties Latvijas reģionos.

Aktivitāte īstenota Veselības ministrijas ESF projekta “Kompleksi veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumi” ietvaros.

20 komentāri