Komentāri

Grupas AC/DC koncerts Varšavā jau šovasar! Ieraudzījušas šādu sludinājumu, pusgadu pirms koncerta norises meitenes, daudz nedomādamas, iegādājās biļetes uz koncertu, kā arī uz fanu autobusu jau laikus, tomēr viņas sagaidīja milzu vilšanās.

”Decembrī un janvārī tika iegādātas biļetes uz AC/DC fanu reisu. Tika samaksāti 139 eiro gan par autobusu, gan par koncerta stāvbiļeti. 21. jūlijā, kas ir trīs dienas pirms izbraukšanas, visi saņēmām e-pastu, ka diemžēl biļešu rezervācija netika veikta ”sadarbības partneru vainas dēļ” un šis brauciens nenotiks,” situāciju īsumā ieskicē Alma, kas tagad jūtas šokēta un apkrāpta.

Organizācija piedāvāja braukt uz citiem viņu organizētajiem pasākumiem vai saņemt visu naudu atpakaļ, vai arī – par 69 eiro viņi varētu aizvest uz Varšavu, koncerta norises vietu, un tur pirkt biļetes ”no rokas”.

Taču nauda par nenotikušo braucienu vēl nav atgūta. Pagaidām meitenes saņēmušas anketas, kurās jānorāda, kādu atmaksas veidu viņas izvēlas. Tiem, kas vēlas naudas atmaksu, sola to atdot mēneša laikā. ”Cerēsim, gaidīsim,” saka Alma.

Kompānijas Fanu reiss idejas autors ir bēdīgi slavenā festivāla Pestivāls organizators Aivars Līpenītis. Daudzi vēl joprojām gaida naudu par šo festivālu, par kuru tika samaksāts tālajā 2013. gadā.

Līpenītis telefoniski sola, ka nauda mēneša laikā tiks atdota. Uz jautājumiem, kādēļ solītais fanu reiss nenotika, viņš atbild e-pastā. Īsumā – tas nenotika ”organizatorisku problēmu dēļ”.
Šajā gadījumā uzņēmums nav pildījis saistības, ko uzņēmies, slēdzot līgumu un pārdodot pakalpojumu, norāda Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) pārstāve Sanita Gertmane.

Minētais Pestivāla un fanu reisa organizators jau sistemātiski nepilda savas saistības, norāda PTAC. Tādēļ esot pamats sākt domāt par negodīgas komercprakses īstenošanu.

Likums gan neparedz specifisku termiņu, kurā nauda ir jāatmaksā, taču paredz to, ka uzņēmējs nedrīkst apzināti novilcināt šo laiku.

Skaties video!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl