Aviokompānija atsakās mainīt pasažieru datus; pirms iegādājies biļeti, izlasi noteikumus!

Komentāri

Baiba ar līnijdejām saistīta 14 gadus un ir saistīta ar vairākiem kolektīviem. Dejotāji cītīgi strādājuši, lai novembrī piedalītos starptautiskā līnijdeju festivālā Turcijā. Viena no dejotājām saslimusi un festivālā piedalīties nevar. Tad arī sākušās problēmas ar iegādāto aviobiļeti. 

”Mēs internetā jau februārī nopirkām biļetes uz novembra mēnesi, bet, kurš cilvēks var iedomāties, ka viņš paliks tik slims, ka nekādi netiek vesels.[..] Vasarā sākām interesēties, kādas būs iespējas,” norāda līnijdeju pasniedzēja Baiba.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Saslimušās dejotājas vietā gatava braukt cita dejotāja, kura ir ar mieru segt biļetes pārreģistrācijas izdevumus, tomēr aviokompānija tam nepiekrīt.

”Vispār visām aviokompānijām ir tādi noteikumi – viņi atgriež naudu par to biļeti. Ja mēs atgriezīsim naudu par to biļeti, mums jāizdod biļete pēc jauna tarifa,” norāda aviokompānijas ”Turkish Airlines” mārketinga daļas vadītājs Latvijā, Sergejs Ņižņiks.

Dejotāja biļeti nopirka par aptuveni 300 eiro, savukārt jauna biļete izmaksā vairāk nekā 400 eiro. Izrādās, ka katrai lidsabiedrībai noteikumi atšķiras.

Vairāk skatieties TV3 raidījuma Bez Tabu sagatavotajā sižetā.

Lasi vēl