1 komentārs

Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) šobrīd analizē, vai Latvijā tirgotā, bet ārvalstīs ražotā pārtika atšķiras no šo pašu zīmolu ražojumiem, kas tiek tirgoti Rietumvalstīs.

Vairāk nekā puse jeb 56% Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā atzīst, ka ir novērojuši šādu atšķirību starp dažādiem produktiem. Tikmēr piektā daļa jeb 21% iedzīvotāju to neesot manījuši.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Vēl 16% iedzīvotāju ir norādījuši, ka produktu sastāvam ikdienā uzmanību nepievērš. Bet 7% aptaujāto nav snieguši konkrētu atbildi šajā jautājumā.

TOP komentāri

  • s
    +4 +4 0

    s

    Mēs tiekam apdalīti vairākkārt-kvalitāte ir tikai viens no, bet vēl-cena tāda pati, bieži pat augstāka kā Rietumeiropā,Esmu bijis veikalos Vācijā un Beļgijā, jūtos diezgan šķērmi.Mums ir tik daudz kontrolējošu kantoru,bet, kamēr no malas kāds (žurnālisti, Junkers)to neiebāž tieši degunā, neko ne redz, ne mana, tikai amatpersonas palielina sev un savējiem algas, lai tuvotos Eiropai, pienākoties par labu darbu,Parādiet tos labos darbus!

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Mārtiņš Kaija atklāj, kā mīlestību padarīt mūžīgu

Mārtiņš Kaija atklāj, kā mīlestību padarīt mūžīgu 3

Tetovējumam ne vienmēr jābūt ar dziļu jēgu – pietiek ar to, ka tas labi izskatās uz ādas – , tomēr visai bieži tetovējumi ir cieši saistīti ar mīlestību – kur nu vēl labāku veidu, kā padarīt to mūžīgu un vienmēr paturēt pie sevis! Tetovēšanas mākslinieks Mārtiņš Kaija neatbalsta tikai vienam otra vārda iemūžināšanu uz ādas – kāpēc gan, ja viens tetovējums var izteikt pat tūkstošiem vārdu.

Lasi vēl