Aptauja: vai informatīvās kampaņas par braukšanu reibumā maina sabiedrības attieksmi?

0 Komentāru

Sēšanās pie stūres reibumā ir problēma, kas aktualizējas pirmssvētku un arī svētku laikā. Tāpēc CSDD katru gadu veic informatīvas kampaņas, lai atturētu vadītājus no šādas rīcības. 

Šogad kampaņā “Viena kļūda – salauzta dzīve” sabiedrību uzrunā cilvēki, kuri sēdušies pie stūres reibumā un piedzīvojuši traģiskus mirkļus. Vai šādi stāsti maina sabiedrības attieksmi?

Vairāk nekā puse jeb 66% aptaujāto Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 60 gadiem piekrīt tam, ka šādas sociālās reklāmas kampaņas maina sabiedrības attieksmi un samazina dzērājšoferu skaitu.

Tomēr ceturtā daļa iedzīvotāju jeb 26% tam nepiekrīt un uzskata, ka sociālās kampaņas autovadītājus no braukšanas reibumā neatturēs. Vēl 8% iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi šajā jautājumā.

0 Komentāru