Aptauja: tikai 4% iedzīvotāju politiskās reklāmas medijos atzīst par tīkamām

0 Komentāru
Aptauja: tikai 4% iedzīvotāju politiskās reklāmas medijos atzīst par tīkamām
Foto: Evija Trifanova/LETA

Partiju un politiķu reklamēšanās, savstarpēja apvainošana šobrīd rit pilnā sparā, un aptauju rezultāti norāda, ka daudziem iedzīvotājiem tās jau ir apnikušas.

“Kantar TNS” veiktās aptaujas dati liecina, ka tikai 4% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 60 gadiem tiešām patīk politiskās reklāmas dažādos medijos pirmsvēlēšanu laikā.

Tikmēr 43% saka, – tās viņiem ir apnikušas un nepatīk, bet vēl tikpat atzīst, ka viņiem šīs reklāmas ir vienaldzīgas.

Savukārt 1% uzskata, ka viņi tās nemaz neesot pamanījuši.

0 Komentāru