Apbalvos labākos Latvijas interneta veikalus

0 Komentāru
Apbalvos labākos Latvijas interneta veikalus
LAURIS AIZUPIETIS, F64

Laikā, kad interneta tirdzniecība piedzīvo lielāku pircēju pieplūdumu nekā jebkad iepriekš, trešdien, 26. maijā, tiks noskaidroti Latvijas labākie interneta veikali, vēsta “900 sekundes”.

Šodien konkursa “E-komercijas zvaigzne 2021” apbalvošanās ceremonijā uzvarētājus noskaidros desmit kategorijās. Žūrija vērtēja e-veikalu kvalitāti, radošumu un inovācijas. Savukārt iedzīvotāji noteica, kura interneta iepirkšanās vietne ir bijusi populārākā.

Ceremoniju bez maksas būs iespējams vērot tiešsaistē 26. maijā plkst. 16.00 konkursa “Facebook” lapā.

Konkurss “E-komercijas zvaigzne” šogad norisinās pirmo reizi, un tā mērķis ir izcelt un godināt labākos Latvijas interneta veikalus, kam izdevies pārliecinoši uzmirdzēt savā sfērā, atspoguļot labo praksi un iedvesmot arī citus sākt pārdošanu digitālajā vidē.

Apbalvošanas ceremonijā e-veikali saņems zelta, sudraba un bronzas apbalvojumus kategorijās – “Mazais bizness”, “Ražotāji”, “Nozaru veikali”, “Daudznozaru veikali”, “Pakalpojumu sniedzēji”, “Eksportētāji”, “Lietotnes”, “Platformu veikali (marketplace)”, “Globālie e-veikali”, “B2B e-komercijas vietnes”. Savukārt Grand Prix ieguvējs saņems īpašu balvu – stikla kausu, ko izgatavojis latviešu stikla mākslinieks un dizainers Artis Nīmanis.

Pasākumā starptautiskais interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmums “Gemius” atklās atpazīstamākos e-veikalus Latvijā pēc iedzīvotāju aptaujas datiem. Tāpat arī konkursa atbalstītāji pasniegs savas simpātiju balvas.

Konkursa “E-komercijas zvaigzne 2021” žūrijas priekšsēdētājs, digitālās aģentūras Element Digital vadītājs Arnis Jēkabsons

“Pēdējais gads ir bijis liels grūdiens e-komercijas nozares kopējai attīstībai. Prieks par daudzu uzņēmēju spēju pielāgoties vispasaules situācijai, ne vien attīstot savu produktu un pakalpojumu pārdošanu interneta vidē, bet arī paplašinot starptautisko tirdzniecību. Katra krīze nes arī jaunas iespējas, un šī pandēmija viennozīmīgi ir parādījusi visai pasaulei, cik daudz lietu mēs patiesībā varam izdarīt attālināti un cik inovatīvus risinājumus mēs spējam rast šādā mobilitātes režīmā.”

Kopumā konkursā “E-komercijas zvaigzne 2021” tika saņemts 371 pieteikums, no kuriem žūrijas pārstāvji pirmajā vērtēšanas kārtā izvirzīja 50 finālistus, vērtējot e-veikalu digitālo risinājumu kvalitāti, radošo izcilību un inovācijas.

0 Komentāru