airBaltic: šobrīd notikumā iesaistītajiem piedāvājam individuālu palīdzību

0 Komentāru
airBaltic: šobrīd notikumā iesaistītajiem piedāvājam individuālu palīdzību
LETA

“Latvijas nacionālās aviokompānijas airBaltic galvenā prioritāte pēc ārkārtas nosēšanās bija palīdzības un atbalsta sniegšana pasažieriem, un šobrīd notikumā iesaistītajiem esam gatavi piedāvāt individuālu palīdzību un piemeklēt atbilstošu risinājumu. Pašlaik notikuma juridiskā klasifikācija nav tik svarīga, kā individuāla palīdzības sniegšana pasažieriem,” šādu paziņojumu izplatījuši airBaltic pārstāvji.

Lai piemeklētu atbilstošāko risinājumu notikumā iesaistītajiem, pasažieri tiek laipni aicināti sazināties ar airBaltic zvanu centru.

Šāds paziņojums izplatīts pēc tam, kad izskanēja ziņas, ka airBaltic klienti, kurus skāra lidmašīnas kavēšanās, netiks pie kompensācijām.

Iepriekš izmeklētāji apstiprināja iespējamo iemeslu, kāpēc sestdien airBaltic lidmašīnai radās šasijas bojājums un nācās veikt avārijas nosēšanos – mehānismā vairākās daļās salūzusi skrūve. Tai garantijas laiks gan ir bijis tikai pusē.

Tikmēr Civilās aviācijas aģentūrā stāsta, ka citu valstu aviokompāniju Bombardier propellera lidmašīnām iepriekš arī bijušas problēmas ar šasijām, taču esot vēl pāragri tās pielīdzināt ar gadījumu Rīgā.

airBaltic flotē ir 12 šādas Bombardier Q400 tipa lidmašīnas, un tagad pēc Civilās aviācijas aģentūras pavēles tām visām ir pārbaudīts šasiju tehniskais stāvoklis, lai pasažieriem lidojums būtu drošs.

Nevienai citai problēmas nav atklātas, tādēļ tās aktīvi turpina izmantot lidojumiem.

Save

0 Komentāru