Komentāri

Aviācijas industrijas tirgus izpētes un analīzes izdevums “OAG Aviation Solutions” (OAG) atzinis Latvijas lidsabiedrību “airBaltic” par punktuālāko aviosabiedrību pasaulē 2017.gadā, informē lidsabiedrības pārstāvji.

OAG analītiķi apkopojuši un analizējuši punktualitātes rādītājus par vairāk nekā 50 miljoniem reisu. “airBaltic” globālo punktualitātes rādītāju sarakstu augšgalā atradusies pēdējos četrus gadus.

“Mūsu klienti var paļauties uz punktuāliem pakalpojumiem. 2017.gads “airBaltic” bijis viens no visu laiku darbīgākajiem gadiem, ievērojami palielinot veikto lidojumu un pārvadāto pasažieru skaitu. Mēs esam lepni, ka joprojām spējām sasniegt mūsu punktualitātes mērķus un piedāvāt punktuālus pakalpojumus mūsu pasažieriem,” norāda “airBaltic” izpilddirektors Martins Gauss.

OAG apkopotie dati liecina, ka “airBaltic” pērn sasniegusi punktualitātes rādītāju 90,01% apmērā lidojumos, kas savieno Baltijas valstis ar galamērķiem Eiropā, Skandināvijā, NVS un Tuvajos Austrumos. Tas nozīmē, ka vairāk nekā 90 no 100 “airBaltic” reisiem 2017.gadā savu galamērķi sasnieguši precīzi noteiktajā laikā. Bez “airBaltic” tikai divas Eiropas lidsabiedrības nonākušas lalbāko desmitniekā.

”OAG ir priecīgi, ka “airBaltic” kārtējo reizi atzīta par punktuālāko lidsabiedrību mūsu ikgadējā vērtējumā, kas balstīts uz vairāk nekā 57 miljoniem reisu, kuri analizēti 2017.gadā. Spēja pastāvīgi sasniegt šādu punktualitātes rezultātu, it sevišķi, kad tiek saņemtas tādas jaunas, modernas lidmašīnas kā “C Series”, norāda gan uz profesionālismu, gan “airBaltic” komandas apņēmību. Tādējādi klientiem tiek nodrošināts pakalpojumu līmenis, kāds tiek sagaidīts no visām lidsabiedrībām,” piebilst OAG vecākais analītiķis Džons Grants.

Jau vēstīts, ka “airBaltic” pirms gadumijas sveica lidsabiedrības sešmiljono pasažieri.

Lasi vēl