33% Latvijas iedzīvotāju alu lieto ikdienā

Komentāri
33% Latvijas iedzīvotāju alu lieto ikdienā
FOTO: Flickr

Trešdaļa jeb 33% Latvijas iedzīvotāju alu lieto ikdienā, bet 17% svētku reizēs. Savukārt 37% respondentu atzīst, ka alu lieto reti, liecina izklaides un atpūtas vietu tīkla Klondaika veiktais patērētāju pētījums.

Iegādājoties alu, trešdaļa respondentu ņem vērā tā garšu kā prioritāro kritēriju. 23% uzticas savai pieredzei, 10% vērtē alus izcelsmi, bet 9% respondentu vērtē alus cenu un paļaujas uz draugu sniegtajām rekomendācijām. Tāpat 63% respondentu pirms alus iegādāšanās īpašu uzmanību pievērš tā etiķetei.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Katrs septītais Latvijas iedzīvotājs alu labprātāk iegādājas stikla pudelēs, 11% plastmasas pudelēs, bet 8% alu dzer bāros vai restorānos, izvēloties dzērienu iepildīt kausos vai glāzēs. Savukārt par garšīgāko alus veidu 44% respondentu atzina gaišo alu, 17% izvēlējās nefiltrēto, bet 15% medalu.

44% labprātāk alu bauda, atpūšoties dabā, trešdaļa iedzīvotāju to dzer mājās, bet 11% alu smeķē bārā vai restorānā.

Puse respondentu ķiploku grauzdiņus atzīst kā piemērotāku uzkodu alus baudīšanai, teju ceturtā daļa jeb 24% izvēlas sieru, bet 18% – čipsus. Savukārt, lūgti norādīt alum piemērotāko pamatēdienu, 65% izvēlētos šašliku, bet 28% derētu jebkurš gaļas ēdiens.

70% aptaujāto atzina, ka draugu lokā alum nav devuši īpašu nosaukumu, taču 30% tāds ir. Respondenti atzīmēja tādus salīdzinājumus kā pivandrijs, ališ, pivandrosiks, miestiņš, pivcis, aļāks, plastmasas desa, bamslis, bambālis un pat šķidrā rupjmaize.

Elegants glamūrs un stilīgs roks! Kā “X Faktora” talanti Edgars Kreilis un Aivo Oskis veidoja savu skatuves tēlu?

Elegants glamūrs un stilīgs roks! Kā "X Faktora" talanti Edgars Kreilis un Aivo Oskis veidoja savu skatuves tēlu?

Pasaules slavenajā mūzikas šovā “X Faktors” sevi spilgti pieteikuši vairums Latvijas dziedošo talantu. Kāpt uz skatuves, visnotaļ, palīdz ne vien draugu un ģimenes atbalsts, bet arī drosme un pārliecība – šajā jautājumā dziedātājiem atbalstu sniedz iepirkšanās centrs “Domina Shopping”, kā arī stiliste un modes dizainere Indra Salceviča.

Lasi vēl