2 komentāri

Sašutuma vētru sociālajos tīklos izraisījis uzņēmuma Rīgas satiksme (RS) autobuss, kurā redzama pusplika sieviete ar uzrakstu – Līderis nakts dzīvē.

Reklāmā, kas izvietota uz 3. maršruta autobusa, tiek reklamēts enerģijas dzēriens XL Energy, TV3 raidījuma Bez Tabu aptaujātie rīdzinieki stāsta, ka, viņuprāt, šāda reklāma uz sabiedriskā transporta nav pieņemama.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Jau vēstījām, ka sociālo tīklu lietotāji vērš Rīgas mēra Nila Ušakova uzmanību, kurš pēc skandāla par necenzēta dzejoļa izmantošanu skolu programmā uzdeva pārbaudīt, kādi mācību materiāli tiek izmantoti Rīgas skolās.

Rīgas satiksmes (RS) Klientu apkalpošanas un komunikācijas daļas vadītājs Viktors Zaķis portālam Skaties.lv atklāj, ka SIA Pilsētas līnijas, kurai ir nodotas visas uzņēmuma Rīgas satiksme reklāmas vietas uz sabiedriskā transporta, ir izvietojusi šādu enerģijas dzēriena XL Energy reklāmu uz trīs autobusiem ar eksponēšanas periodu 01.12.2015.-31.01.2016.

”Subjektīvais vērtējums mans, jūsu vai pasažieru var būt dažāds. Vienam patīk vienas lietas, citam – otras. Viens saskata, cits – nesaskata. Katram ir sava uztvere, attieksme pēc dažnedažādiem kritērijiem. Lai izslēgtu subjektīvo attieksmi, mēs darbojamies normatīvo aktu robežās,” stāsta uzņēmuma Pilsētas līnijas pārstāve Ilma Kauliņa.

Skaties video!

TOP komentāri

  • Nikolajs Nitavskis
  • Sane
    0 0 0

    Sane

    Es piekrītu, uz sabiedriskā transporta nav vietas tādai reklāmai. Un ja šeit nebūtu paskaidrots es nemaz nesaprastu ko šī pusplikā dāma reklamē.

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl