Pulks: Jāseko ātrākai “Rīgas satiksmes” rīcībai biļešu sistēmas uzlabošanā

7 komentāri

Lai padarītu sabiedrisko transportu ērtāku un pieejamāku iedzīvotājiem, būtu jāseko ātrākai “Rīgas satiksmes” rīcībai biļešu sistēmas uzlabošanā, tā intervijā TV3 raidījumam “900 sekundes” atzina Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas vadītājs Olafs Pulks (JV).

Rīgas dome nākusi klajā ar finanšu ziņā ambiciozu Rīgas sabiedriskā transporta modernizācijas plānu. Komentējot to, kāpēc, gaidot labāku nākotni, nevarētu sākt ar mazu, bet pragmatisku soli, piemēram, stundas biļeti, Pulks konkrētus plānus neatklāja.

“Redzat, tur jāskatās – ir dažādi biļešu veidi. Es pat teiktu, ka varbūt viņu ir pārāk daudz. Jo, ja mēs runājam par šo biļešu modernizāciju, kas arī mums ir priekšā, jo es domāju, ka e-biļete kā norēķināšanās veids ir novecojis,” sacīja Satiksmes un transporta lietu komitejas vadītājs un piebilda, ka būtu jāvirzās uz vienoto biļeti.

Uz raidījuma “900 sekundes” jautājumu, cik ilgi līdz tam būtu jāiet, ņemot vērā, ka citviet pasaulē šādas lietas attīstās ātri, bet Latvijas galvaspilsētā šādu risinājumu joprojām nav, Pulks norādīja: “Šeit Rīga viena pati to nevar atrisināt. Sākot ar “Rīgas satiksmi”. Vienotā biļete – Rīga viena nevar atrisināt. Nākamais, par to ko mēs vēlamies – un tur gan politiskā vadība ir ļoti mudinājusi “Rīgas satiksmi” ātrāk rīkoties – šajā e-biļetes nomaiņā.”

Tajā pašā laikā Rīgas domnieks uzslavēja “Rīgas satiksmes” valdi, kas ir daudz darījusi “Rīgas kartes” izmaksu samazināšanā, taču pēc viņa domām jāseko ātrākai rīcībai braukšanas biļešu sistēmas uzlabošanā.

“Tieši tas, uz ko jūs mudināt – uz modernāku, ērtāku, pieejamāku biļeti pasažierim, jo šobrīd, es atvainojos, internetā var nopirkt tikai uz rītdienu. Tas nav atbilstoši 2021. gadam, ja tu gribi nopirkt biļeti internetā, tikai uz rītdienu to var izdarīt, rezumēja Pulks.

7 komentāri