Politiskās partijas bruņojas ar sociālo tīklu profiliem

Sociālie tīkli kļūst par arvien spēcīgākiem ieročiem pirmsvēlēšanu laikā. Informācijas vākšana par lietotāju kontiem, izklaides lapu pārpirkšana, pārveidojot tās par politiskās reklāmas ruporiem, – tie ir tikai daži no veidiem, kā censties uzrunāt pēc iespējas lielāku sociālo tīklu auditoriju.

Atpakaļ uz rakstu

5 komentāri

  • Elīna Gerliņa

    Elīna Gerliņa

    Besi ara ka tagad kandidāti vēlas draudzēties virtuāli un suta uzaicinājumus..
    • Indra Speciana

      Indra Speciana

      KPV.LV jau sen ar cilvekiem runå un draudzėjas. 🤗 ne tikai virtuåli...
  • ??

    ??

    Pēc "Delnas" domām vēlētājam nav jāseko līdzi politiskām aktivitātēm soc. tīklos .. tātad tas nozīmē, ka tā neatbalsta analītisko domāšanu.. :))
  • ?

    ?

    Vot vajadzētu uzzināt kāpēc partijas reklamējas tieši Facebook, piemēram draugiem.lv un OK.RU nē?
    • .

      .

      Facebook šobrīd ir vislielākā auditorija, draugiem.lv cilvēki sāk izmantot arvien mazāk. Par OK.RU nezinu.

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!