Komentāri

Cik daudz partijas tērē par priekšvēlēšanu avīžu un bukletu, kurus iedzīvotāji nereti izmanto plīts iekuršanai un logu tīrīšanai, piegādi, devās noskaidrot raidījums ”Bez Tabu”.

Jau vēstīts, ka vakar partijas ”No Sirds Latvijai” deputāte Ingūna Sudraba vērsusies policijā pret VAS” Latvijas pasts” ar lūgumu veikt pārbaudi, jo viņai esot ziņas, ka darbinieki tīši un ļaunprātīgi nepiegādā reklāmas avīzes vēlētājiem.

Pasta darbiniece raidījumam ”Bez Tabu” ziņo, ka par 1000 nogādātām priekšvēlēšanu reklāmām papildus saņem 1,50 euro.

Pasta darbiniece norāda: ” Varbūt tiešām tās partijas pastam maksā vairāk. Es neesmu informēta. Bet līdz mums atnāk tāds cipars, kāds atnāk. Mums bija ”Vienotības” avīzes, pakā pa divsimt. Man tika iedoti seši simti. Citas vēl vairāk – Sudrabas avīzes pa trīs reizēm.”

VAS ”Latvijas pasts” vadītājs izvairās nosaukt, cik liela summa no partiju samaksas par reklāmu izplatīšanu nonāk pie darba rūķiem – pastniekiem.

Vairāk skatieties TV3 raidījuma ”Bez Tabu” sižetā!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl