Komentāri

Līdz pašvaldību vēlēšanām atlikuši četri mēneši, un partijas jau sākušas aktīvi sevi slavināt daudzās dažādās reklāmās. Kā tās vērtē Latvijas iedzīvotāji?

Pētījumu aģentūras TNS veiktā aptauja rāda, tikai 15% Latvijas iedzīvotāju atzīst, ka viņu attieksme pret jau partiju reklāmām ir pozitīva. Vairāk nekā puse jeb 56% potenciālo vēlētāju saka, ka viņiem šīs reklāmas nepatīk un traucē.

29% iedzīvotāju nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.

Kā vēsta KNAB – ja viena partija startētu vēlēšanās visās pašvaldībās, tad tā reklāmai oficiālajā aģitācijas periodā varētu tērēt gandrīz pusmiljonu eiro.

Lasi vēl