Komentāri

Līdz pašvaldību vēlēšanām atlikuši četri mēneši, un partijas jau sākušas aktīvi sevi slavināt daudzās dažādās reklāmās. Kā tās vērtē Latvijas iedzīvotāji?

Pētījumu aģentūras TNS veiktā aptauja rāda, tikai 15% Latvijas iedzīvotāju atzīst, ka viņu attieksme pret jau partiju reklāmām ir pozitīva. Vairāk nekā puse jeb 56% potenciālo vēlētāju saka, ka viņiem šīs reklāmas nepatīk un traucē.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

29% iedzīvotāju nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.

Kā vēsta KNAB – ja viena partija startētu vēlēšanās visās pašvaldībās, tad tā reklāmai oficiālajā aģitācijas periodā varētu tērēt gandrīz pusmiljonu eiro.

Mārtiņš Kaija atklāj, kā mīlestību padarīt mūžīgu

Mārtiņš Kaija atklāj, kā mīlestību padarīt mūžīgu 3

Tetovējumam ne vienmēr jābūt ar dziļu jēgu – pietiek ar to, ka tas labi izskatās uz ādas – , tomēr visai bieži tetovējumi ir cieši saistīti ar mīlestību – kur nu vēl labāku veidu, kā padarīt to mūžīgu un vienmēr paturēt pie sevis! Tetovēšanas mākslinieks Mārtiņš Kaija neatbalsta tikai vienam otra vārda iemūžināšanu uz ādas – kāpēc gan, ja viens tetovējums var izteikt pat tūkstošiem vārdu.

Lasi vēl