LNT uzvarējusi konkursā par Saeimas priekšvēlēšanu raidījumu veidošanu komerctelevīzijās 

0 Komentāru
LNT uzvarējusi konkursā par Saeimas priekšvēlēšanu raidījumu veidošanu komerctelevīzijās 
Emīls Desjatņikovs / f64

Mediju grupas “All Media Baltics” (AM Baltics) uzņēmums AS “Latvijas Neatkarīgā Televīzija” ir uzvarējusi Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) organizētā atklātā konkursā par 13. Saeimas priekšvēlēšanu raidījumu veidošanu.

Mediju grupas “All Media Baltics” satura pieejamība dažādās platformās un stratēģiskā partnerība ar “Vidzemes televīziju” ļaus nodrošināt 13. Saeimas priekšvēlēšanu raidījumu atspoguļošanu nacionālā un reģionālā mērogā.

“All Media Baltics” vadītāja Latvijā Baiba Zūzena norāda: “Esam patiesi gandarīti, ka varēsim atspoguļot spraigās priekšvēlēšanu cīņas Latvijas iedzīvotājiem ērtākajā veidā un laikā, jo priekšvēlēšanu raidījumi būs pieejami ne tikai televīzijas kanālos LNT un Re:TV, bet arī mūsu digitālajās platformās – TVPlay un Skaties.lv, kā arī partneru platformā Retv.lv un kanālu sociālajos tīklos. Tieši digitālās platformas ir būtiskas gados jaunākās paaudzes vēlētāju un arī ārvalstīs mītošo tautiešu sasniegšanai un veicinās viņu aktīvu iesaisti politiskajā procesā. Raidījumu tapšanās līdzdarbosies mūsu pieredzējušākie LNT un TV3 žurnālisti un citi profesionāļi, un esam pārliecināti, ka spēsim nodrošināt kvalitatīvu dialogu starp deputātu kandidātiem un sabiedrību, lai palīdzētu vēlētājam izdarīt savu izvēli.”

Lai nodrošinātu atgriezenisko saiti, auditorijai tiks sniegta iespēja elektroniski iesūtīt jautājumus kandidātiem, izveidojot speciālu vietni “Līderu debates 2018” portālā Skaties.lv.

Iesūtītajos jautājumos izvirzītā problemātika vai konkrēti jautājumi tiks iekļauti raidījumu saturā. Tāpat debašu saturā paredzēts iekļaut video jautājumus/situācijas no reģioniem, šo saturu gatavos Re:TV. Tādējādi iedzīvotājiem tiks nodrošinātas gan līdzdalības iespējas, uzdodot jautājumus, gan atgriezeniskās saites saņemšana no kandidātiem, atbildot uz šiem jautājumiem.

Priekšvēlēšanu raidījumi ietvers debates par partiju programmām, ekspertu studiju un Ministru prezidenta amata kandidātu debates.

Šī gada 2. augustā NEPLP pieņēma lēmumu, ka mediju grupas “All Media Baltics” uzņēmuma AS “Latvijas Neatkarīgā televīzija” iesniegtais piedāvājums konkursam “Par 2018. gada Saeimas priekšvēlēšanu raidījumu veidošanu komerciālajos elektroniskajos plašsaziņas līdzekļos, kas raida televīzijas programmas” ir uzvarējis.

0 Komentāru