Komentāri
Pieprasījums pēc šašlikiem pieaudzis par 24%, ziņo Rimi
Foto: LETA

Tuvojoties Līgo svētkiem, mazumtirgotāja SIA Rimi Latvia veikalos jau maijā, salīdzinot ar to pašu periodu pērn, pieprasījums pēc šašlikiem un marinētiem produktiem pieaudzis par 24%, informēja uzņēmuma pārstāve Laura Podskočija.

Kā liecina pārdošanas rādītāji, pircēji biežāk izvēloties tradicionālas marinādes un garšas. Izteikts līderis pircēju vērtējumā ir Rimi ražotais cūkgaļas Šašliks savējiem, tam seko Šašliks grilētājiem un Lido kakla karbonādes klasiskais šašliks, tāpat arī tītara gaļas šašliki majonēzes un granātābolu marinādē, cāļa fileja un stilbiņi medus-sinepju marinādē. Šogad pirmssvētku laikā ir pieaudzis arī pieprasījums pēc marinētiem liellopa steikiem piparu marinādē.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Tāpat tradicionāli pirmssvētku nedēļā un Jāņu dienās ievērojami palielinās alus pārdošanas rādītāji.

“Pircēji pievērš uzmanību alus kvalitātei, tāpēc visbiežāk svētkos bauda iecienītākās šķirnes, kā arī nereti izvēlas ko jaunu. Tāpēc šogad piedāvājumā iekļauti vairāki sezonas jaunumi: “Valmiermuižas Kviešu alus”, Iļģuciema dzērveņu, ķiršu, upeņu vai klasiskais medalus, “Lielvārdes Citra alus”, “Aldara Rietumu eils” un citi jaunie ali,” sacīja Podskočija.

Tāpat viņa norādīja, ka pirms Līgo svētkiem tradicionāli gaidāms ķimeņu siera pārdošanas apjomu pieaugums. “Tomēr pēc pēdējo gadu novērojumiem varam teikt, ka pircēji novērtē ne tikai klasiskas vērtības, bet eksperimentē ar dažādām garšu niansēm, izmēģinot jauna veida sierus, piemēram, iecienīti ir sieri ar kanēli, mandelēm, amoliņu un ķirbju sēklām,” sacīja veikala pārstāve.

Viņa arī norādīja, ka šogad īpašs piedāvājums būs lojalitātes kartes “Mans Rimi” īpašniekiem vārdā Līga un Jānis, kuri saņems 5% atlaidi vienam svētku pirkumam no 19. jūnija līdz 24. jūnijam.

Kā ziņots, “Rimi Latvia” apgrozījums 2013. gadā bija 672,33 miljoni eiro, kas ir par 6,6% vairāk nekā 2012. gadā, kad apgrozījums bija 630,8 miljoni eiro. Tikmēr uzņēmuma peļņa 2013. gadā sarukusi par 4,3% – no 12,73 miljoniem eiro 2012. gadā līdz 12,18 miljoniem eiro 2013. gadā.

Pagājušā gada finanšu datus uzņēmums vēl nav publiskojis.

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl