3 komentāri

Pārsūdzēts iepirkums par 52 Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta (NMPD) automašīnu iegādi, kurā iepriekš par uzvarētāju tika atzīts Vienotības līderes Solvitas Āboltiņas vīra pārstāvēts uzņēmums.

Informācija Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā liecina, ka konkursa rezultātus apsūdzējis Nissan markas automašīnu dīleris Norde.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Tā vadība uzskata, ka iepirkuma uzvarētājs Auto Blitz neatbilst konkursa prasībām, tostarp punktam par nodokļu parāda neesamību.

Jau ziņojām, ka Auto Blitz miljoniem eiro vērtos iepirkumos uzvarējis arī iepriekš – tostarp šā gada sākumā policijai piegādāja 40 automašīnas Opel Insignia.

Šis darījums gan izpelnījās arī tiesībsargājošo iestāžu interesi, jo Auto Blitz īpašnieku struktūrā ir arī Vienotības līderes Solvitas Āboltiņas dzīvesbiedrs Jānis Āboltiņš.

KNAB veiktā pārbaudē amatpersonu saistība ar šo iepirkumu un tā rezultātiem gan netika atklāta.

TOP komentāri

  • raitis
    0 0 0

    raitis

    Nav jau tik svarīgi, kas ir NMP auto pārdevējs, bet tas, ar kādām mašīnām tiks sniegta neatliekamā palīdzība - ar Opel un Nissan. Nezinu, kā izskatīsies šīs mašīnas pēc 2-3 gadiem, pie nobraultiem 200 t.km. Maršruta taksometru firmas arī savulaik uzsāka ar Renault, bet jau nākamie iepirkumi bija Vw un MB.
  • ES
    0 0 0

    ES

    Ceru, ka valsti kaut kādi likumi un tiesiskums pastāv.Ikviens uznēmējs tiesigs piedalities jebkurā konkursā, galvenais, lai ir godīgi noteikumi.Bet vai ir?
  • Raimonds Cellers
    0 0 0

    Raimonds Cellers

    Tapēc jau arī tā rižā besija var bū tvienīgā no vienotības,ka piķis nāk no viņas kunga un arī tie partijas biedri barojas no viņa siles.

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl