Komentāri

Par spīti tam, ka daudzviet Latvijā ziema jau gandrīz atkāpusies, ceļu uzturētāji turpina kaisīt ielas un maģistrāles. Šajās dienās vēl strādā aptuveni 150 ceļa tehnikas vienību, un tas pārsvarā ir Vidzemes ziemeļos un Latgalē.

”Katru gadu ziemas dienesta dežūras notiek līdz 1. aprīlim, nedomāju, ka šogad būs citādāk. 24 stundu režīmā autoceļu uzturētājs strādās arī līdz 1. aprīlim, ir cerības, ka pēc tam varētu sākties arī bedrīšu remonts, bet – ja būs nepieciešamība, mēs strādāsim arī ilgāk,” informē AS Latvijas autoceļu uzturētājs valdes loceklis Guntis Karps.

Nepieciešamību joprojām kaisīt ceļus uzturētāji skaidro ar “melnā ledus” veidošanos. Tas šajā sezonā esot noticis bieži, tāpēc kaisīšanas darbi šogad veidojot lielu daļu izdevumu.

Arī galvaspilsētā ceļu uzturētāji joprojām dežurējot visu diennakti.

”Atsevišķos gadījumos maģistrālās ielas tomēr tiek vēl kaisītas, pārsvarā naktīs, bet salīdzinoši ļoti maz. Dažubrīd cenšamies arī mazās ieliņas pakaisīt ar smilts-sāls maisījumu, jo tur vēl joprojām ir ledus saglabājies uz brauktuves,” norāda RD Satiksmes departamenta pārstāve Laura Blumberga.

Ceļu uzturēšanai Rīgā šogad, tāpat kā pērn, atvēlēti 15 miljoni eiro. Janvārī nauda tērēta arī bedru lāpīšanai. Kopš gada sākuma izlietoti apmēram 3 miljoni eiro.

Nedaudz izdevies ietaupīt februārī, un šie līdzekļi tiks novirzīti bedrīšu remontam. Par spīti siltajai ziemai naudu ceļu uzturētājiem ne Rīgā, ne valstī kopumā neesot izdevies ietaupīt.

TOP produkti, ko iesaka eksperti matu kopšanai augustā!

TOP produkti, ko iesaka eksperti matu kopšanai augustā!

Vasara šogad Latvijā nav bijusi tā svelmainākā, taču tas nenozīmē, ka Taviem matiem nav nepieciešama īpaša – vasaras sezonas – kopšana. Galvasrota jāpasargā gan no ultravioletā starojuma, gan vēja ietekmes. Aplūko ekspertu ieteikumus – kādus produktus labāk izmantot, lai sasniegtu vislabāko rezultātu!

Lasi vēl