“Maxima”: Vairākas reizes audzis pieprasījums pēc rotaļlietām, sporta un aktīvās atpūtas precēm, kā arī kosmētikas

0 Komentāru
“Maxima”: Vairākas reizes audzis pieprasījums pēc rotaļlietām, sporta un aktīvās atpūtas precēm, kā arī kosmētikas
PAULA ČURKSTE, LETA

Vairākas reizes audzis pieprasījums pēc rotaļlietām, sporta un aktīvās atpūtas precēm, kā arī kosmētikas, informēja mazumtirgotāja “Maxima Latvija” veikalos pārstāvji.

Pagājušajā nedēļā, kopš stājies spēkā vēl drošākas tirdzniecības modelis, ir palielināts pieprasījums bija ļoti ikdienišķām precēm – piemēram, rotaļlietām, sporta un aktīvās atpūtas precēm pieprasījums pieauga teju trīs reizes, apavi un dažādi aksesuāri sasniedza vairāk kā 100% pieprasījuma pieaugumu, tāpat arī būtiski – četras reizes- audzis pieprasījums pēc dažādiem kosmētikas un higiēnas līdzekļiem.

Tāpat kompānijā informēja, ka “Maxima” veikalos kopumā novērojama pircēju iepirkšanās paradumu maiņa un vēl lielāks klientu skaita kritums, kas vidēji sarucis par aptuveni 30%, vienlaikus augot arī pirkuma grozam. Tāpat arvien vairāk pircēju, pielāgojoties jaunajai iepirkšanās situācijai, izvēlas pirkumus veikt lielāka formāta veikalus, agros rītos un vēlu vakarā, kā arī turpina pieaugt attālināta iepirkšanās – klientu skaits gada sestajā nedēļā pieaudzis sešas reizes.

Iedzīvotāji turpina aktīvi izmantot tehnoloģijas un piedāvātās iepirkšanās iespējas tiešsaistē. “Maxima” interneta platformā “Barbora.lv” pircēju skaits iepriekšējā nedēļā audzis pat sešas reizes salīdzinājumā ar identisku nedēļu pērn. Aizvadītajā nedēļā pirktākās nepārtikas preces attālināti bija ragaviņas un ziemas lāpstas, kā arī virtuves piederumi – katli un pannas. “Barbora Express pasūtījumu skaits ārpus galvaspilsētas audzis par 6%.

“Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja Liene Dupate-Ugule

“Kopš 8. februāra ir stājušies spēkā jaunie, vēl drošākas tirdzniecības noteikumi, kas jau atkal parāda cilvēku spēju operatīvi pielāgoties tik ļoti mainīgajai situācijai. Cilvēki uz veikalu nāk vēl retāk, intensīvi pielāgojas “luksofora principam”, lai ērtā un drošā veidā iegādātos nepieciešamās preces. Vēlamies teikt lielu paldies klientiem, kuri ir saprotoši un ievēro jaunos drošības pasākumus par spīti īslaicīgām neērtībām – atsevišķos gadījumos arī uzgaidīšanu ārpus veikala. Tas cieši saistīts ar to, ka teju divus mēnešus bija liegta iespēja klātienē iegādāties atsevišķas preces, tāpēc cilvēki steidz uz veikaliem iegādāties virkni preču, kas ir tik ļoti saprotams. Pārtikas preču segmentā preču izvēle nav būtiski svārstījusies un pirktāko preču sarakstā joprojām dominē svaigās pārtikas preces – svaigi augļi, dārzeņi, piena un gaļas produkti. Arī turpmāk aicinām klientus saģērbties atbilstoši laikapstākļiem gadījumos, ja tomēr nedaudz jāuzgaida.”

Drošāks tirdzniecības modelis primāri nosaka to, ka vēl vairāk, teju uz pusi, ir samazināts klientu skaits, kas vienlaikus var atrasties tirdzniecības zālē, kā arī ieviests vēl striktāks veids, kā tas tiek kontrolēts, piemēram, iepirkšanās ratu un grozu skaits atbilst atļauto klientu skaitam. Līdz ko tie pie ieejas beidzas, apsargs lūdz uzgaidīt līdz brīdim, kad atbrīvojas jauni.

“Maxima” informē, ka tās lielākajos veikalos klientu skaitu automātiski aprēķina elektroniskā uzskaites sistēma un aktuālos datus apsargs saņem uz planšeti. Ieeja veikalā tikai pa ieejas vārtiem, nevis caur kases vai pašapkalpošanās kases zonu un ieeja veikalā tikai pa vienam vai ar bērnu līdz 12 gadu vecumam.

Lasi vēl: Pastiprina drošības prasības tirdzniecībā un atceļ preču sortimenta ierobežojumu atsevišķos veikalos

0 Komentāru