Lielveikali sāk iekarot mazā formāta veikalu nišu

1 komentārs
Lielveikali sāk iekarot mazā formāta veikalu nišu
Foto: f64

Lielveikali sākuši aktīvi iekarot mazā formāta veikalu nišu, sākot konkurenci ar tādiem veikalu tīkliem kā “Top” un “Lats”, kā arī nelieliem uzņēmumiem piederošiem veikaliem.

“Rimi” jau atvēris piecus un šogad plāno vēl vairākus šādus veikalus, tajā pašā virzienā darbojas arī “Maxima”. Lielveikalu ķēžu priekšrocība ir daudz lielāki resursi gan mārketingā, gan tirdzniecības attīstībā – un mazākiem uzņēmumiem ar ne tik atpazīstamiem veikalu nosaukumiem ir reāls pamats satraukties.

Kristaps Lūsis
SIA “KL Retail” īpašnieks

Šis ir tāds ļoti, ļoti liels signāls, kuru vajadzētu uztvert gan mūsu politiķiem, gan arī konkurences padomei, jo, manuprāt, tiks samazināta konkurence – pārsvarā šie mazie veikali sastāv no ģimenes uzņēmumiem, kur strādā vīrs, sieva, ir nodarbināti vēl daži darbinieki, bet šo veikalu skaits noteikti, ka tiks samazināts.

Konkurences padome prognozē konkurences tālāku saasināšanos, bet vismaz pagaidām novēro normālu tirgus attīstību – bremzēt lielveikalu ienākšanu mazo veikalu tirgū nav pamata.

1 komentārs