Lētāk un interesantāk? Latvijas tūrisma tirgū ienāk ārvalstu tūroperatori

Komentāri

Latvijas tūrisma tirgū aktīvi darbojas ārvalstu tūrisma aģentūras.

Daļa mūsu valsts tūristu izvēlas tieši ārzemju operatoru piedāvājumus, jo tie bieži esot lētāki un piedāvā interesantākus maršrutus.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Radžendra ir tūrisma kompānijas pārstāvis no Nepālas, kas pirmo reizi par Latviju uzzināja 2000. gadā. Šogad viņam pirmo reizi izdevies atbraukt uz mūsu valsti, lai starptautiskajā tūrisma izstādē pastāstītu par kultūras tūrismu un, protams, arī Nepālas pērli – Himalaju kalniem. Viņš norāda, ka gada laikā Nepālā viesojas aptuveni tūkstotis tūristu no Latvijas, un to skaits gadu no gada pieaug atšķirībā, piemēram, no Francijas un Vācijas tūristiem, kuru kļūst mazāk.

Ekrānuzņēmumi

Piedāvāt savus pakalpojumus Baltijas tirgū vēlas arī uzņēmumi no Gruzijas. Šobrīd īpaši pieprasīts Gruzijā kļuvis piedzīvojumu tūrisms, piemēram, slēpošana. Tradicionāli augsta interese ir arī par vīna svētkiem. Interese par šo valsti pieaug arī Latvijas ceļotāju vidū. Ja 2015. gadā ceļojumā uz Gruziju devušies nepilni 9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, tad pērn skaits jau ir pārsniedzis 11 tūkstošus.

Tamar Vahnadze, Gruzijas Valsts tūrisma pārvaldes attīstības koordinatore

Protams, pērkot kaut ko “pa tiešo” no valsts, un jo īpaši tūrisma piedāvājumus – ir lētāk. Turklāt tas ir ērti, jo vietējās aģentūras pārzina Gruziju labāk un var piedāvāt interesantākās tūres.

Vienu no tālākajiem ceļiem uz Latviju ir mērojuši tūrisma operatori no Tobago salas Karību jūrā. Interesei par Latviju un tās tūristiem ir vēsturiski iemesli. Tobago 17. gadsimtā bija viena no divām Kurzemes kolonijām. Pagaidām gan vēsturiskās saiknes nepalīdz pievilināt Latvijas ceļotājus – pērn uz Tobago devušies vien 70 tūristi no Latvijas. Salīdzinājumam – no Vācijas uz Tobago ik gadu brauc aptuveni 18 tūkstoši ceļotāju.

Ārvalstu tūrisma aģentūras ir ieinteresētas ne tikai Latvijas tūristos, bet arī sadarbībā ar Latvijas operatoriem, uzsver Latvijas Tūrisma aģentu un operatoru asociācijas prezidente Inga Kavaca. Līdz ar to šādu ārzemju tūrisma aģentu esamība Latvijas tirgū tiek uztverta pozitīvi.

Inga Kavaca, Latvijas Tūrisma aģentu un operatoru asociācijas prezidente

Arī šīs kompānijas grib strādāt ar Latvijas vai Baltijas kompānijām, tāpēc viņi ir šeit, lai informētu reģionu, ka ar viņiem var strādāt, ko viņas piedāvā, un tas ir viņu galvenais mērķis. Tā ir tāda dabīga, normāla sadarbība.

Konkurence starp vietējām tūrisma aģentūrām šogad saglabāsies pērnā gada līmenī, prognozē asociācija. Šobrīd Latvijā ir reģistrētas aptuveni 400 tūrisma aģentūras, bet aktīva no tām ir vien ceturtdaļa.

Tests - ko tu zini par alus vēsturi?

Tests - ko tu zini par alus vēsturi? 8

Alus plūdi Londonā – vai tas maz ir iespējams? Izpildi testu par alus vēsturi, uzzini pārsteidzošus faktus un tiec pie sertifikāta! Neizpaliks arī balva.

Lasi vēl