Komentāri
Latvijas tēla veidošanai aicina izmantot saukli “Magnetic Latvia”
FOTO: LETA

Latvijas tēlu nevar veidot ar pretrunīgiem saukļiem, kas rada nepareizu priekšstatu. Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) vadītājs Andris Ozols šodien Saeimas Ārlietu komisijas sēdē pauda uzskatu, ka vērtīgāk būtu rast plašāku lietojumu jau izmantotajai starptautiskai saprotamai domai “Magnetic Latvia”, no Saeimas vēsta LNT Ziņas. 

Ozols arī minēja, kuri saukļi nestrādā, kā piemēru viņš minēja saukli ”Zeme, kas dzied”, jo tas nerada pārliecību par vēstījuma precizitāti.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Tāpat pretrunas veidojas ar saukļiem ”Best enjoy slowly” (tulkots arī kā “Nesteidzīga atpūta Latvijā”) un ”Live Riga”, jo pirmais no saukļiem var radīt negatīvu priekšstatu, ka dibināt uzņēmumu vai arī saņemt būvatļauju prasa pārāk ilgu laiku.

Vairāk uzzini LNT Ziņās plkst. 20.00!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl