Latvijas tēla veidošanā piesaistīti arī “influenceri”

Pievienot komentāru

Latvijas tēla veidošanā uz brīvprātības principa piesaistīti arī tā dēvētie influenceri, kā arī diaspora, kas ir liels resurss, – tā intervijā TV3 rīta raidījumam “900 sekundes” atklāja Latvijas Institūta direktore Vita Timermane-Moora.

Latvijas Institūts ir mazākā valsts iestāde, kurā ir četras pastāvīgās štata vietas. To 1998. gadā nodibināja valdība ar mērķi veicināt pozitīvu Latvijas starptautisko atpazīstamību.

Kā norāda Timermane-Moora, ir grūti vai pat neiespējami veidot vienu Latvijas tēlu – tas vairāk notiek kampaņu veidā. Valsts tēla veidošanai piesaistīti arī tā dēvētie “influenceri”, taču viņiem netiek maksāts un viņi darbojas kā brīvprātīgie.

“Ikviens ieraksts sociālajos tīklos īstenībā nedaudz veido valsts tēlu. Ja mēs paskatāmies atsauksmes par to, ko Latvija dara starptautiski, tas īstenībā ir mūsu pašu rokās,” viņa saka.

Šajā jautājumā tāpat notiek sadarbība ar diasporas organizācijām, jo tas Latvijas Institūta direktores vērtējumā ir milzīgs resurss.