“Latvijas dzelzceļam” priekšā sarežģīts gads; iespējama darbinieku atlaišana

Nākamais varētu būt sarežģīts gads vienam no valsts lielākajiem uzņēmumiem – “Latvijas dzelzceļam” (LDz). Satiksmes ministrs Tālis Linkaits norāda, ka prognozes Krievijas kravu pārvadājumiem nav neko spožas un pašam LDz jādomā par izmaksu samazināšanu arī attiecībā uz nodarbināto skaitu.

Atpakaļ uz rakstu

21 komentārs

  • Juris no Pāķciema

    Juris no Pāķciema

    2020 notiks kadru optimizācija. Samazinās vienu sekretāri, divus arhivārus 100 mašīnistus, 1000 atslēdznieku!
  • Pirktspēja
  • Pirktspēja

    Pirktspēja

    Prēmijas šogad katram. Tikai diviem darbiniekiem. Tikai pa 400 00 eiro, katram?
  • Biruta Reinolde
    • Juris no Pāķciema

      Juris no Pāķciema

      Interesanti kāds sakars tam ir ar JKP? Izskaidro man lauku puisim.
      Par kravu samazinājumu drīzāk jāatbild būtu ZZS, jo pēdējos 10 gadus tieši ZZS pakļautībā bija SM un Krievijas prezidents vēl 2009.gadā pateica, ka līdz 2020.gadam visam Krievijas tranzītam ir jāaiziet no Baltijas ostām uz Krievijas ostām!
  • Marks Kise
  • Dace Sujeta

    Dace Sujeta

    "LdZ" tā ir drukas kļūda vai neuzmanība??? Latvijas dzelzceļa mājas lapā ir speciāla sadaļa medijiem, kur norādīts, ka Latvijas dzelzceļu saīsina šādi "LDz"
  • Igors Puškins
  • Igors Ščedrunovs
  • Alberts Dzintars
  • Мартин Церусс

    Мартин Церусс

    Protams un vēl izbraukšana no valsts, tikai redzi kādi krievi slikti nebūs ogļu naftas gāzes nekā pilnīgi nekā tikai tukša valsts ar amerikāņu karavīriem un vecmāmiņām kuram nau kur dirsa liekties. Pateicoties urodiem saeima

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!